Gå til innhold

Guardian of the Galaxy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et flott motiv som du har fanget, Richard !

Kanskje kunne en beskjæring slik at fyret blir plassert noe mere til høyre i bildet høyne opplevelsen. :)

Takker. Ja jeg er helt enig. skulle hatt mere høyrestillt fyr men ville ikke croppe mer av melkeveien. Skulle komponert bilde litt bedre når jeg tok det.

Lenke til kommentar

Dagens bilde:

Et bilde som stod opp som et fyrtårn fra mengden og lyste ut! Men dårlige ordspill til side: Landskapsbilder om natten er vanskelig av mange grunner, og de fleste har med mangelen på lys å gjøre. I forsøket på å få en korrekt eksponering er det fort gjort at stjerne blir streker og havet bare skum, men her demonstrerer Richard hvordan det skal gjøres. Fyrtårn er motiver vi kan tildele stor symbolsk verdi, særlig når det er avbildet på natten. Et veldig flott bilde vi kunne hatt på veggen hjemme.

Forbedringsforslag: Det kunne vært interessant å se en versjon der det er beskjært etter ?tredels-regelen?, men om det blir bedre skal vi ikke si før vi ser det ;-)

Lenke til kommentar

Dagens bilde:

Et bilde som stod opp som et fyrtårn fra mengden og lyste ut! Men dårlige ordspill til side: Landskapsbilder om natten er vanskelig av mange grunner, og de fleste har med mangelen på lys å gjøre. I forsøket på å få en korrekt eksponering er det fort gjort at stjerne blir streker og havet bare skum, men her demonstrerer Richard hvordan det skal gjøres. Fyrtårn er motiver vi kan tildele stor symbolsk verdi, særlig når det er avbildet på natten. Et veldig flott bilde vi kunne hatt på veggen hjemme.

Forbedringsforslag: Det kunne vært interessant å se en versjon der det er beskjært etter ?tredels-regelen?, men om det blir bedre skal vi ikke si før vi ser det ;-)

Tusen takk for at dere valgte bildet mitt. Når det kommer til beskjæring så er dette bevisst på grunn av refleksjonen av fyrtårnet i vannet er veldig stygg og utbrent men jeg skal legge en versjon med tredelingsregel :) Veldig greit med tilbakemelding på dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...