Misshaped Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Som topic sier klarer jeg ikke å søke etter egne innlegg. Det gikk før, men nå får jeg det ikke til. Er det en knapp eller funksjon noe sted jeg har oversett? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Først må du trykke på nicket ditt som står helt oppe i forum menyen...så trykker du linken "Finn alle innlegg skrevet av dette medlemmet" som er rett under nicket ditt som står skrevet med store svarte bokstaver! Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Der ja. Snakker om å ikke se hva som ligger rett under nesa på en Tenkte ikke på at det gikk an å trykke på det jeg... Ja ja, takker så mye Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Der ja. Snakker om å ikke se hva som ligger rett under nesa på en Tenkte ikke på at det gikk an å trykke på det jeg... Ja ja, takker så mye Hadde litt prob selv å finne utav ting i starten med det "nye" forumet. Men nå vet jeg hvor det meste er igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå