PongPing Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Dumt spørsmål, men hvordan åpner man cd-rommet på en Asus-pc? (F550L) Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Den har ikke knapp...... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Når jeg slår opp den modellen så står det at det skal være en knapp på skuffen... Eller gå in på Datamaskin -> høyeklikk på stasjonen -> velg Løs ut. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Når jeg slår opp den modellen så står det at det skal være en knapp på skuffen... Eller gå in på Datamaskin -> høyeklikk på stasjonen -> velg Løs ut. Det er verken noe cd-rom ikon på min datamaskin eller knapp på skuffen... Produksjonsfeil? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det skal være en skuff på høyresiden ifølge manualen. Hvis den ikke er der, sjekk med esken om det faktisk står 'optical bay', evt. med butikk. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Når jeg slår opp den modellen så står det at det skal være en knapp på skuffen... Eller gå in på Datamaskin -> høyeklikk på stasjonen -> velg Løs ut. Det er verken noe cd-rom ikon på min datamaskin eller knapp på skuffen... Produksjonsfeil? Høres ut som en versjon uten optisk drev. Fortell hvilken versjon av F550L du har. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) ASUS F550LAV XO780H Det er en skuff der, ja... Endret 4. oktober 2014 av Someone Lenke til kommentar
Kris_910 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Står at det ikke er noen optisk enhet på denne. Asus går forresten mer og mer bort fra cd-rom, stort sett R serien og bedre jeg har sett som har det nå for tiden. Om cd-rom er livsviktig, så får du kjøpt en ekstern en (også fra ASUS) til rundt 399,- Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Står at det ikke er noen optisk enhet på denne. Asus går forresten mer og mer bort fra cd-rom, stort sett R serien og bedre jeg har sett som har det nå for tiden. Om cd-rom er livsviktig, så får du kjøpt en ekstern en (også fra ASUS) til rundt 399,- Selvfølgelig er det cd-rom på den... Jeg ser jo det... Lenke til kommentar
abbor Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Høyreklikk ikon for cd-rom, klikk løs ut Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Selvfølgelig er det cd-rom på den... Jeg ser jo det... Javel... Hos Dustin står det "Optisk enhet -> Nei, følger ikke med" og hos Prisjakt.no står det "Optisk enhet -> Nei". Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Står at det ikke er noen optisk enhet på denne. Asus går forresten mer og mer bort fra cd-rom, stort sett R serien og bedre jeg har sett som har det nå for tiden. Om cd-rom er livsviktig, så får du kjøpt en ekstern en (også fra ASUS) til rundt 399,- Selvfølgelig er det cd-rom på den... Jeg ser jo det... Det er nok bare dekselet forran porten der det KAN være en optisk stasjon du ser. Dette dekselet ser likt ut som en optisk stasjon MEN DET HAR IKKE KNAPP. Asus bruker samme kabinett til mange modeller, noen med optisk enhet og noen uten. Den du har har IKKE optisk drev. Fra spesifikasjonene på din modell (hentet fra dustin home): Optisk enhet: Nei, følger ikke med Endret 4. oktober 2014 av OC-Freak Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Sattan.......... 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Kan man sette inn en sånn? Lenke til kommentar
Kris_910 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ja, det kan du. http://www.asusparts.eu/en Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Burde jeg benytte meg av returgreiene og kjøpe denne: http://www.expert.no/baerbarpc/asusr510lavxo402hlaptop/p/24222/ , eller kjøpe en ekstern cd-greie? Hvor mye er det i frakt tilbake? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det må du nesten vurdere selv hva du vil gjøre. Returfrakt er ca 150,- hos posten. En ekstern optisk stasjon gjør stort sett jobben nå, er sjelden man trenger plater, det meste er tilgjengelig på nettet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Bruker du optisk drev bare noen få ganger i løpet av et år foreslår jeg en som går på USB til noen hundrelapper fremfor å finne en modell med optisk drev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå