Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Pissa i sofaen, hva slags middel kan jeg få bort flekken med?

Anbefalte innlegg

Sjølv ville eg tatt vekk heile puta (for å være sikker på at det ikkje sitter igjen lukt) og deretter sagt at du sølte melk i sofaen. Øl er stort sett berre vatn og skal vanligvis ikkje være så vanskelig å få vekk, men alle vil ha forståelse for at melk i sofaputa er eit stort problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha.. Hadde selv en fest hos meg for en tid tilbake, hvor en kamerat av kamerat pissa på sofaen i fylla. Merkelige greier :p bare sto der, dro ned buksa å pissa. Rakk ikke å stoppe han.

Han kom faktisk neste morgen å unnskyldte seg i bøtter og spann :p

Endret av probin
Lenke til kommentar

Sjølv ville eg tatt vekk heile puta (for å være sikker på at det ikkje sitter igjen lukt) og deretter sagt at du sølte melk i sofaen. Øl er stort sett berre vatn og skal vanligvis ikkje være så vanskelig å få vekk, men alle vil ha forståelse for at melk i sofaputa er eit stort problem.

Hvis teppet skulle ha glidd bort så ville nok både synet og lukten minnet mest om øl.
Lenke til kommentar

Hahaha.. Hadde selv en fest hos meg for en tid tilbake, hvor en kamerat av kamerat pissa på sofaen i fylla. Merkelige greier :p bare sto der, dro ned buksa å pissa. Rakk ikke å stoppe han.

Haha! ja, glad jeg var hjemme i min egen sofa. Vet ikke hvordan dette har foregått, men redd jeg bare har sovet veldig veldig hardt.
Lenke til kommentar

Haha! ja, glad jeg var hjemme i min egen sofa. Vet ikke hvordan dette har foregått, men redd jeg bare har sovet veldig veldig hardt.

Hehe.. Antaglivis. Pissa i senga når jeg sov hver natt (nesten) til det brått stoppa når jeg fylte 14 til 16 år(husker ikke helt alder) grusomt. Stakars mamma som måtte vaske :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...