Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Pissa i sofaen, hva slags middel kan jeg få bort flekken med?

Anbefalte innlegg

Var på grisefylla i går. Husker ikke at jeg kom hjem, men våknet i fem tiden i dag tidlig i sofaen. Fant fort ut at alt var vått rundt meg. Har satt putene opp foran en vifteovn og det begynner å bli tørrere. Men det har blitt en markert kant rundt der det var vått. Hva kan jeg bruke for å prøve å skrubbe bort denne kanten? Noe som ikke legger igjen flekker og gjør det enda verre. Det er en stoffsofa. Første gang dette skjer meg, men ja, jeg drikker for mye :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta puten i dusjen og spyl den. Du kan prøve med litt zalo, men prøv i såfall å et sted det ikke er synlig for å se at stoffet ikke misfarges.

Skal gjøre det ordentlig i morgen. Men problemet er at jeg får besøk i kveld. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kan jo ikke la gjestene sitte i piss heller.
Lenke til kommentar

Hvor lenge er det til besøket kommer?

Vaskemaskinen bruker vel et par timer

Tørketrommel eller tørkeskap bruker vel en times tid

ca kl 18. Har dessverre hverken tørketrommel eller tørkeskap. Tror ikke man kan putte dem i trommel heller. De må visst jevnlig strekkes under tørking for at man skal få dem på igjen.
Lenke til kommentar

Bare av nysgjerrighet, hvordan gikk besøket? Har du vasket og fikset problemet nå?

La over et teppe og sa at jeg hadde veltet et ølglass utover sofaen. Funket bra det. Var verre med fyllesyken. Hadde mer lyst til å gå og legge meg enn å ha besøk. Men overlevde den dagen også. Dagen etter fikk jeg vasket ordentlig i vaskemaskin, trekkene hvertfall :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...