sånn er det! Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Var på grisefylla i går. Husker ikke at jeg kom hjem, men våknet i fem tiden i dag tidlig i sofaen. Fant fort ut at alt var vått rundt meg. Har satt putene opp foran en vifteovn og det begynner å bli tørrere. Men det har blitt en markert kant rundt der det var vått. Hva kan jeg bruke for å prøve å skrubbe bort denne kanten? Noe som ikke legger igjen flekker og gjør det enda verre. Det er en stoffsofa. Første gang dette skjer meg, men ja, jeg drikker for mye Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Sjekk om trekket er avtagbart og hiv det eventuelt i vaskemaskinen på 30 grader finvask med 1/4 normal mengde vaskepulver. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ta puten i dusjen og spyl den. Du kan prøve med litt zalo, men prøv i såfall å et sted det ikke er synlig for å se at stoffet ikke misfarges. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Sjekk om trekket er avtagbart og hiv det eventuelt i vaskemaskinen på 30 grader finvask med 1/4 normal mengde vaskepulver.Er avtagbart, men må finne på en midlertidig løsning inntil jeg får vasket det ordentlig i morgen. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Ta puten i dusjen og spyl den. Du kan prøve med litt zalo, men prøv i såfall å et sted det ikke er synlig for å se at stoffet ikke misfarges.Skal gjøre det ordentlig i morgen. Men problemet er at jeg får besøk i kveld. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kan jo ikke la gjestene sitte i piss heller. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Du skulle ha vasket dem før de tørket. Du tabbet deg ut ved å blåse dem tørre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Legg et teppe/laken/dynetrekk over. Stapp det mellom armlenene og ryggputene, så ser det ikke så verst ut. Trekket kan du jo vaske asap. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Du skulle ha vasket dem før de tørket. Du tabbet deg ut ved å blåse dem tørre.Er redd for det ja. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Legg et teppe/laken/dynetrekk over. Stapp det mellom armlenene og ryggputene, så ser det ikke så verst ut. Trekket kan du jo vaske asap.Blir vel til at jeg må gjøre det, selv om de kommer til å lure på hvorfor. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Si at du sølte suppe eller noe. Evt. si sannheten, også kan dere le litt av det. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Si at du sølte suppe eller noe. Evt. si sannheten, også kan dere le litt av det.Tør nok ikke å si sannheten, ille nok å fortelle det her. Men ja, jeg får si at jeg har sølt noe. Kanskje jeg får si at jeg veltet en øl i sofaen, lukter jo litt øl :/ Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Løp ut og kjøp sofatrekk. Eller så kunne du heller lagt deg for å sove/pisse i fryseren... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Du burde forøvrig vurdere å slutte med alkohol 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hvor lenge er det til besøket kommer? Vaskemaskinen bruker vel et par timer Tørketrommel eller tørkeskap bruker vel en times tid Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Hvor lenge er det til besøket kommer? Vaskemaskinen bruker vel et par timer Tørketrommel eller tørkeskap bruker vel en times tid ca kl 18. Har dessverre hverken tørketrommel eller tørkeskap. Tror ikke man kan putte dem i trommel heller. De må visst jevnlig strekkes under tørking for at man skal få dem på igjen. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Du burde forøvrig vurdere å slutte med alkohol Må hvertfall tenke meg om når jeg drikker ja. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Bare av nysgjerrighet, hvordan gikk besøket? Har du vasket og fikset problemet nå? Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Bare av nysgjerrighet, hvordan gikk besøket? Har du vasket og fikset problemet nå?La over et teppe og sa at jeg hadde veltet et ølglass utover sofaen. Funket bra det. Var verre med fyllesyken. Hadde mer lyst til å gå og legge meg enn å ha besøk. Men overlevde den dagen også. Dagen etter fikk jeg vasket ordentlig i vaskemaskin, trekkene hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå