Gå til innhold

Mulig å få støtte fra nav?

Anbefalte innlegg

Hei dere! Har aldri hvert i kontakt med nav tidligere! Har rett og slett ikke hatt behov for det:) Helt til nå..

Skal forklare litt av situasjonen min.. Jegg har jobba i barnehage i 4 år samma plassen, har fast SFO stilling på 32% og fylt opp resten med vikartimer i akk denne barnehagen! Blitt ringt opp, og fått mye jobbing tidligere!

Hadde ei inntekt på 240 000 i fjor.. Men i vinter fikk jeg kyssesyken og begynte å slite litt med helsa (gjør det litt enda men mye bedre og klarer fint å jobbe nå) det ble en del sykmeldinger og mista litt plassen som vikar i tillegg..

Har snakka med sjefen mange ganger om at jeg vil jobbe mange ganger nå..

Men det svaret jeg får er at hun vil ha stabilitet på SFO siden å sette meg opp aom vikar tidligere har gått litt utover dette.. Jeg får heller ikke tatt noen vikartimer i andre barnehager pga jeg er låst til denne stillingen..

Sliter nå med å betale regningene mine, bare den stillingen dekker jo ikke utgiftene mine..

Er jeg helt fucked her? Eller er det hjelp å få til jeg evnt finner en større stilling?

Mann med 4års erfaring i barnehage

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Du har vel krav på dagpenger de dagene du ikke jobber ville jeg tro. Du kan fint finne deg jobb eller andre vikariater andre steder og si evt. si nei når nåværende sjef ringer og spør om du kan steppe inn.

Lenke til kommentar

Okey skjønner men så har det seg sånn at jeg jobber hver dag da da.. halv 2 til halv 5.. Før har jeg liksom fått heldager i tilegg men situasjonen er plutselig ikke den samme.. Kan jo ikke melde meg opp som vikar da, ingen andre er interessert i vikar i noen timer bare?..

Finnes det noen løsning på det? Skal jeg høre om jeg får ha et møte eller er det liten vits?

Lenke til kommentar

Ser jeg at jeg må finne meg ny jobb gjør jeg jo selvsagt det! Men trenger ikke å være enkelt det heller.. Skal ra voksenopplæring barne og ungdomsarbeider i tilegg nå for et bedre grunnlag..

Hva med i mellomtiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...