VargAamo Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Med DK2 har Rift fått nye funksjoner, bedre oppløsning og blitt enklere i bruk.SNIKTITT: Oculus Rift DK2 (Ekstra) Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har hatt min dk2 i ca en måned nå, og savner mest drivere der det er lett å justere zoom. Spill er for innzoomet foreløpig, og da er man redusert til å teste diverse demoer. For all del, ser man på programvaren nå, er det meste på alpha+ Stadiet, mye å hente ennå. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Med en 1920x1080-skjerm betyr dette fremdeles mindre enn ~960x720 per øye derav litt over halvparten er kanskje innenfor skarpsynet. Det er fremdeles en lang vei å gå før dette kan kalles et godt produkt. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har hatt min dk2 i ca en måned nå, og savner mest drivere der det er lett å justere zoom. Spill er for innzoomet foreløpig, og da er man redusert til å teste diverse demoer. For all del, ser man på programvaren nå, er det meste på alpha+ Stadiet, mye å hente ennå. Tror du har et poeng der. Er alt for vanlig med supertrang FOV for å gi bedre ytelse. Dette vil opplagt floppe totalt i VR. hvordan er Field of view teknisk sett? med en skjerm virker det for lavt men er kanskje løst av optikken? Lenke til kommentar
Tekking Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ikke skaff OR https://www.reddit.com/r/oculus/comments/4gfpjk/palmer_luckey_on_twitter_i_prefer_production_that/d2h9uud?context=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå