Tesshin Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har en Windows 8 Pro CD. Og hvem bruker egentlig cd'er lenger? Ikke jeg fordi den jeg hadde og den er kaputt. Derfor har jeg kjøpt en USB som jeg kan ha Windows 8 installasjonen min på. Jeg har forsøkt å google dette men alt gjelder stort sett windows 8.1 eller windows 7. 8.1 og 8 bør være det samme. Jeg vil da ha en Windows 8 eller 8.1 (så jeg slipper å laste ned 8.1 oppdateringa i en hel dag etterpå) over på en USB brikke. Jeg har allerede nøkkelen til min Windows 8.De sidene jeg finner dette så skal man laste ned Enterprise Windows 8, som er noe annet så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Dette er programmet du skal bruke, fungerer fint med win7 og win8. Bruk helst en 8 / 16GB usb http://www.microsoftstore.com/store/msusa/html/pbPage.Help_Win7_usbdvd_dwnTool Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Programmet fungerer fint. Men når jeg skal laste ned en ISO fra nettet så fungerer ikke cd-keyen min hverken på 8.1 eller 8 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Se min tråd om emnet: [Windows 8.x] Hvordan hoppe over inntasting av produktnøkkel, samt velge versjon (aka ei.cfg-trikset) Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Se min tråd om emnet: [Windows 8.x] Hvordan hoppe over inntasting av produktnøkkel, samt velge versjon (aka ei.cfg-trikset) Jeg prøvde men som vanlig så får jeg ikke lastet ned noen ISO. Står at min "subscribtion" ikke er gyldig. UFF! Jeg har jo allerede kjøpt Windows 8 og vil bare ha det på en USB. Hvorfor skal det være så vanskelig? Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Letteste ville vel å invitere seg over til naboen på en kopp kaffe å ta med DVDen og en USB penn i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå