Jann. Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Bruker: JannObjektiv/kam: Nikon 50mm f/1.8G & Nikon D600Deltakernivå: Pingle Annet: Det blir litt av hvert fra høstens farger, natur & landskap Jeg måtte hive meg på denne så jeg får bli en etternøler denne gang. På tide å komme i gang igjen med fotografering etter litt hektisk tid. Endret 3. oktober 2014 av Jann. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Hei, jeg har desverre ikke fått tid til å legge inn bilder før nå, men jeg har tatt bilder den første, og andre uken så her kommer de. Håper det går fint. Bilde 1 - 4 oktober Autumn Mushroom Bilde 2 - 6 oktober Autumn reflections Bilde 3 - 7 oktober The bird "gulmeis" going to warmer climate Endret 13. oktober 2014 av Jann. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Håper det går fint. Det går fint. Synes du har fanget høstens farger i disse bildene. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Sterkt høstpreg ja, ikke noe som holder tilbake her. Likte best det første og det siste. Nydelig ute-av-fokus-bakgrunn i det første. Kjekt grep med "stealth-mode" bak gardinen på det siste. Kjøttmeisen ser imidlertid ut som den egentlig ønsker seg et annet sted, den vet vel at det er et drøyt halvår til det er noe som minner om sommer igjen. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Flotte høstbilder! Likte spesiellt godt det siste! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ok de første 3 bildene, med det første som favoritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå