AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har brukt Head&Shoulders Classic i en årrekke nå. Men den siste tiden har håret mitt blitt ekstremt fettete ved bruk av shampoen. Etter at jeg er ferdig å dusje kjennes det ut som håret er skittent og "grovt" på en måte. Den eneste grunnen til at jeg har brukt denne shampoen så lenge er fordi det er den eneste som har gikk meg glatt hår og ikke gir meg flass. Nå er den ikke så glatt som den var og jeg kan finne flass i håret etter å ha brukt shampoen.. Noen timer etter jeg har dusjet når håret er tørket blir det mer synlig i håret at det er fettete, og hvis jeg stryker meg på undersiden av hårfestet, så kjenner jeg det er glatt og fettete, akkurat som om det var utvannet voks som hadde rent ned i panna. (Jeg bruker ikke voks lengre) Så da spør jeg; Hva har skjedd?! Har dem endret noe i innholdet? Har folk klaget på at den er for sterk eller noe? Er gutt og har en fyldig manke med hår litt nedenfor øra. Anonymous poster hash: cb323...bfa Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Kan du ha kjøpt den som inneholder balsam i tillegg til shampoo'en? Med balsam blir det jo et belegg på. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Du må seff kjøpe sjampo MOT fett hår, ikke sjampo FOR fett hår. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Når jeg låner dusjen hos noen og alt de har er denne forferdelige sjampoen, føler jeg det som om både hår og hodebunn er behørig avfettet etterpå. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 H&S er gjerne en shampo mot flass (duh) som som regel er forårsaket av tørr hodebunn. H&S er alt for sterk imo, og blir bare en midlertidig løsning på problemet siden den ikke tilfører hodebunnen noe nevneverdig fuktighet. Bedre å dra til frisøren, få de til å ta en titt på håret og hodebunnen din og kjøp en ordentlig shampo. Koster mer, men varer også ekstremt mye lenger siden man slipper å bruke en halv neve for å få håret til å bli rent. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 For å oppklare i dette mysteriet så var det min kjære far som hadde blandet vanlig Head&Shoulders med en random dusjsåpe... Gammel og tullete. Han fikk høre det for å si det sånn. Så dere trenger ikke gruble mer. TS. Anonymous poster hash: f92f4...8ba 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå