Gå til innhold

Optisk mus og underlag

Anbefalte innlegg

Heisann...

Har en Logitech MX 700 som jeg er veldig fornøyd med, bortsett fra i det siste...

Mulig det har noe med musematten jeg bruker...

Som er ganske "sliten"...

Musen på skjermer henger seg lissom opp hele tiden...

Har nå tatt vekk mussematten og bruker bordet istedet, dette fungerer mye bedere(til jeg får en ny snart)...

Da er spm, hører den larmer mere grunnet det litt grove bordet...

Kan det slite ut de "knoppene" under visst du skjønner hva meg mener...

Eller har ikke dette noen ting og si?

Mvh Adrian :D

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ganske innlysende at en tre-flate eller lignende sliter museføttene fortere enn en musematte. Du vil heller ikke få like flytende bevegelser som med en skikkelig musematte. Gå for fUnc-mattene. Jeg har ikke slik selv(ikke noe fan-boy greier ;) ), men jeg har prøvd dem med både MX700 og andre optiske, og de er glimrende.

Lenke til kommentar
Det er nok ganske innlysende at en tre-flate eller lignende sliter museføttene fortere enn en musematte. Du vil heller ikke få like flytende bevegelser som med en skikkelig musematte. Gå for fUnc-mattene. Jeg har ikke slik selv(ikke noe fan-boy greier  ;)  ), men jeg har prøvd dem med både MX700 og andre optiske, og de er glimrende.

Hehe ja er det ;)

Men ville bare spørre lissom....

Tror det er lurt å bruke musmatte , ellers kan du ta noen teip på knottene og se hvor fort de blir slitt ut.. Hvis de blir fort slitt ut betyr det at det sliter på musen..

ergo

Ja skal prøve og ta på nye teip eller no...

Kjøper ny musemate så fort jeg for penger...

De er jo ikke så himmla dyre.

Den fUnc matten må jeg kjøpe senere hvertfall :mrgreen:

Takker for så kjapt respons :cool:

Lenke til kommentar

Jeg kan virkelig anbefale Func 1030 musematte! Den er bare helt rå..

Noen kan tro den bare er for "pro-gamers" men det er tull, musen glir bedre og man forebygger faktisk musearm mindre med denne matten etter min mening, da det er 'lettere' å bevege musen..

Trenger du enda bedre presisjon setter du på skatez på museføttene, da glir det enda bedre ;)

Du finner begge produktene på http://www.microplex.no

Lenke til kommentar
Jeg kan virkelig anbefale Func 1030 musematte! Den er bare helt rå..

Noen kan tro den bare er for "pro-gamers" men det er tull, musen glir bedre og man forebygger faktisk musearm mindre med denne matten etter min mening, da det er 'lettere' å bevege musen..

Trenger du enda bedre presisjon setter du på skatez på museføttene, da glir det enda bedre  ;)

Du finner begge produktene på http://www.microplex.no

Takk skal sjekke det ut :mrgreen:

et hvit ark funker også veldig fint hvis du har tengt til å gjøre det på den billige måten 

Hehe :lol:

Ja gjør det på den billige måten inntil videre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...