Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Må snart ta teorien, men hvordan fungerer det? Skal man bare møte opp på biltilsynet... skal man ringe å bestille... !? Samtidig lurer jeg på hvilken nettside som er "best" å øve seg på? Endret 3. oktober 2014 av Slettet-P8zKbRH56D Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Bare å møte opp.... Og det er vel greit og bare teste ett par forskjellige nettsider.. (Uansett, om du føler at du ikke kan det.. bare les mer, og ta prøven litt senere ) Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Du må vel ha søkt om å få ta førerkort først mener jeg, så snart denne søknaden er godkjent er det vel bare å møte opp på dropin. Teoriprøven kan du ta tidligst 6 mnd før du er gammel nok til å ta lappen. Endret 3. oktober 2014 av Snylter Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Du må vel ha søkt om å få ta førerkort først mener jeg, så snart denne søknaden er godkjent er det vel bare å møte opp på dropin. Teoriprøven er vel bare gyldig i 6 mnd mener jeg, så da vet du hvor lang tid det kan ta fra teoriprøve til oppkjøring.. Teoriprøven er gyldig i 3 år. http://www.vegvesen.no/Forerkort/Foreropplaering/Teoriprove+og+oppkjoring/Teoriprove Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Tror du kan ta teoriprøven før du søker... . (men det begynner å bli en stund siden jeg holdt på, så mulig jeg tar feil) Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Dra ned til din nærmeste trafikkstasjon og bestill time til teoriprøve. Godt mulig du kan ringe ned og få bestilt time der. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Du trenger ikke å bestille time, det står på statens vegvesen sin side når det er drop-inn. Du må også avlegge beskjed om nytt førerkort evnt. utvidelse, men dette kan du gjøre på stedet før du går inn og tar teoriprøven. Husk gyldig personidentifikasjon. Hvertfall det jeg gjorde når jeg tok teoriprøven til mellomtung. Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Du må søke om førerkort før du kan ta teoriprøve. "Før du kan ta teoriprøve, må du levere søknad om førerkort. Send gjerne søknadenelektronisk . Når du har mottatt en bekreftelse på e-post om at søknaden din er registrert, kan du ta teoriprøve." http://www.vegvesen.no/Forerkort/Foreropplaering/Teoriprove+og+oppkjoring/Teoriprove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå