Gå til innhold

har 3 år gammel workstation med 6 gb ram. for lite?

pinnedyr7

Anbefalte innlegg

Men syntheyes demoen viser på tidslinjen at den ikke klarer å få bort de rosa feltene (de som blir hvite når man kan spille av uten lagg). Må jeg da ha mer minne-ram? Jeg har mulighet til 64 gb ram i workstationen. hva er best? Eller har ikke ram noe å si på loade videoer å spille av å sånt? Jeg har to quad core prosessore fra intel og et nvidia grafikk kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men syntheyes demoen viser på tidslinjen at den ikke klarer å få bort de rosa feltene (de som blir hvite når man kan spille av uten lagg). Må jeg da ha mer minne-ram? Jeg har mulighet til 64 gb ram i workstationen. hva er best? Eller har ikke ram noe å si på loade videoer å spille av å sånt? Jeg har to quad core prosessore fra intel og et nvidia grafikk kort.

8GB er nok til bare spilling, mens 16GB RAM hvis du skal redigere mye, spesielt video. Mer enn det trenger man ikke. Men 8GB RAM er mer enn nok til en vanlig spill-maskin. Har 10 applikasjoner oppe på PC nå (inkludert skyrim og photoshop) bruker 6GB RAM.

Grafikkortet har mest å si for spill, hva slags grafikkkort har du?

Endret av ColossusZ
Lenke til kommentar

Jeg har quadro fx kort fra 2010.

Det kortet er ganske utdatert nå da, hvertfall til nyere spill og sånt. Hvis du skal spille mye anbefaler jeg at du bytter ut det med et nyere. Men da må du vurdere de andre delene også.

Endret av ColossusZ
Lenke til kommentar

Du sier jo ikke hva du har og hva du vil.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...