danielsc Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 vet noen om hvilke butikker som tar inn 16åringer for deltidsjobb? Lenke til kommentar
K N Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Regner med at du går på skole slik at det kun er aktuelt på ettermiddagen / kvelden og helger? Hvis det stemmer så kan du jo søke i klesbutikker osv rundt om? Er bare å sende en søknad / levere en søknad og finne ut :-) Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Regner med at du går på skole slik at det kun er aktuelt på ettermiddagen / kvelden og helger? Hvis det stemmer så kan du jo søke i klesbutikker osv rundt om? Er bare å sende en søknad / levere en søknad og finne ut :-) Det er ofte slik at den som jobber i klesbutikk, også betjener kassen, og her må man være 18 år, mener jeg, man skal være myndig for å håndtere penger. Det en 16-åring kan, er å jobbe med varepåfylling, men da er nok dagligvarebutikker de mest aktuelle. Lenke til kommentar
K N Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Regner med at du går på skole slik at det kun er aktuelt på ettermiddagen / kvelden og helger? Hvis det stemmer så kan du jo søke i klesbutikker osv rundt om? Er bare å sende en søknad / levere en søknad og finne ut :-) Det er ofte slik at den som jobber i klesbutikk, også betjener kassen, og her må man være 18 år, mener jeg, man skal være myndig for å håndtere penger. Det en 16-åring kan, er å jobbe med varepåfylling, men da er nok dagligvarebutikker de mest aktuelle. Hei, Man kan ikke stenge butikken som 16-åring, men man kan fint betjene kassen uten å være 18 år. Dog kan man ikke selge alkohol eller tobakk om man er under 18 år. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det er ofte slik at den som jobber i klesbutikk, også betjener kassen, og her må man være 18 år, mener jeg, man skal være myndig for å håndtere penger. Det en 16-åring kan, er å jobbe med varepåfylling, men da er nok dagligvarebutikker de mest aktuelle. Hvor i all verden tar du dette fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå