Rune-B Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Driver å ser etter nytt leketøy. Har kjørt en del scooter i varmere strøk, så kjøremessig er jeg ikke helt grønn. Men på den tekniske siden er kunnskapen dårlig. Etter tips fra bekjente og ukjente er Yamaha waverunner en driftsikker scooter, og ser litt på denne typen. Hva bør jeg se etter før evt kjøp? Legger forøvrig maks 50.000,- for en scooter, så det blir fort en 10-15 år gammel scooter. Lenke til kommentar
pushypit Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 hei... hvis den er kjørt i saltvann er det veldig viktig at den er motoren er skylt igjennom etter vær tur kawasaki og seadoo er også veldig bra merker som kanskje burde vurderes Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Ikke så mye mer enn korrusjon som følge av dårlig vedlikehold etter bruk i saltvann jeg bør titte etter ved besiktigelse og prøvekjøring? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvis alle servicer er fulgt og scooteren ikke har noen skader burde det være greit. Sea-Doo er et bra merke og selger bra hos oss ihvertfall, selger Yamaha og men Sea-Doo er favoritten til sjefen og. Har ikke så mye peiling teknisk på vannscooter så vet ikke om det er synlig men bare pass på skader og slikt rundt inntak. Har noen for eksempel akselerert fullt når de er i veldig grunt vann vill scooteren ha sugd opp sand og steiner og lignende. Hadde en kar innom en stund siden som hadde digre steiner på flere cm i diameter i impelleren!!! Ingen av oss skjønte hvordan i helvete det kunne være mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå