Birger Mulvik Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Golden hour Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Artig og fortellende bilde her, du har ikke noen bilder fra hjemturen? Tror ikke den var like enkel eller ? Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Artig og fortellende bilde her, du har ikke noen bilder fra hjemturen? Tror ikke den var like enkel eller ? Takk for det, Jarle !Hjemturen for min del gikk veldig bra da jeg kjørte 12 mil tilbake til ytter-namdalen hvor jeg nå bor. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ska' nok bli godt med en øl eller tre etter den klatringa der. Greit utsnitt og komp selv om man kanskje føler det noe trangt i topp. Dama i front er med på å skape dybde i bildet. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Dårlig rullestolføre selv for en firehjulsdrevet el.doning som min så jeg hadde nok måttet nyte medbrakt nedpå veien der og håpe på at polisen ikke dukket opp for å tameg for å nyte på offentlig sted. Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Ska' nok bli godt med en øl eller tre etter den klatringa der. Greit utsnitt og komp selv om man kanskje føler det noe trangt i topp. Dama i front er med på å skape dybde i bildet. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Dårlig rullestolføre selv for en firehjulsdrevet el.doning som min så jeg hadde nok måttet nyte medbrakt nedpå veien der og håpe på at polisen ikke dukket opp for å tameg for å nyte på offentlig sted. Roar Takk for det, Roar ! Det går også en vei helt opp til puben så det er greit for alle å komme seg opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg