Kronidioten Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Heisann! Har en dekoder fra CanalDigital som gjør at jeg kan ta opp programmer og pause, hvis jeg har en ekstern harddisk koblet til. Vil da egentlig bare ha en billig og grei en og kom tilfeldigvis over denne idag. Virker som et godt kjøp. Det eneste jeg lurer litt på er om den kun er laget for å brukes sammen med Smart-TV'er eller om det ikke vil bli noe problem å bruke den med CD dekoderen min? Setter pris på svar. Edit: La inn link. Endret 3. oktober 2014 av Krapylen Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Ingen lenke? Fikset. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det er ingen forskjell på disker som gjør at de kun kan brukes til spesielle ting. Så hvis en CD dekoder kan bruke USB disker, så bør denne kunne brukes. AV-TV disker er optimalisert for video, men oppfører seg stort sett som en vanlig disk. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg er godt fornøyd med denne - veldig god pris om dagen! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Det er ingen forskjell på disker som gjør at de kun kan brukes til spesielle ting. Så hvis en CD dekoder kan bruke USB disker, så bør denne kunne brukes. AV-TV disker er optimalisert for video, men oppfører seg stort sett som en vanlig disk. Okå, tror jeg går for denne da. Skal jo brukes som en TV-opptaker så den burde være midt i blinken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå