Uferdig Setnin Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Heyy! Noe som er sykt irriterende og trist er at dollaren har passert 6,5 kroner. Noen som vet hvorfor den stiger i verdi? Det er jo ikke så lenge siden den var på 5,8 kroner... Mvh Daniel L aka Noxz Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 http://no.wikipedia.org/wiki/Valutakurs http://www.hegnar.no/okonomi/valuta/artikkel510976.ece Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hmmm, er det dollaren som stiger, eller krona som synker? Vanskelig dette med valuta altså... Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Krona synker pga lav oljepris. Det er ulempen med en oljedrevet økonomi. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Krona synker. EDIT: Se Cilleron sitt svar. Endret 3. oktober 2014 av Lami Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Krona synker pga lav oljepris. Det er ulempen med en oljedrevet økonomi. Dammit, før jul hadde jeg bestemt meg for å kjøpe MakerBot replikator, men når jeg faktisk har råd så koster den 1000 kroner mer grunnet at dollaren har steget med 0,7 kroner Mvh Daniel L aka Noxz Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Dette vil vi nok se mer av i fremtiden! Det virker heller ikke som om politikerene stresser noe særlig med å finne alternative inntektskilder når olje mister sin verdi, noe den allerede er i ferd med å gjøre? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Den kan gjerne stige mer for min del. Det betyr bare at jeg får økt inntekt 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 I mitt gamle hode er en dollar rundt åtte kroner, på samme måte som en halvliter "egentlig" koster femti kroner. Trodde dette skulle være en hurra-tråd. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) I mitt gamle hode er en dollar rundt åtte kroner, på samme måte som en halvliter "egentlig" koster femti kroner. Trodde dette skulle være en hurra-tråd. Det er jo hurra for relativt få at krona er svak, ihvertfall av forumbrukere. EDIT: ok, tror jeg misforsto deg, trodde du mente "hurra fordi ting er på vei mot gamle dagers kurs", men du mente antakelig "hurra dollaren er lavere enn 8" AtW Endret 10. oktober 2014 av ATWindsor Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det var det jeg mente ja. Altså sistnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå