Haawken Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Heisann. Vi er tre stk som ser etter flere til å gjøre Vault of Glass. Vi ser for oss å lage en gruppe, som gjør raidet sammen hver uke. Classene vi spiller er: 28 titan, 28 warlock og 28 hunter. Håper flere er intressert i dette :-) Lenke til kommentar
Bajass Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hei. jeg spiller som titan lvl 27. hadde vært kjekkt å fått prøvd ut raid delen også PSN : bstrand87 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg hiver meg gjerne med, savner noen å raide med. PSN: Chaos_Predicted :-) Lenke til kommentar
Haawken Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Vi kjører igang et raid kl 9 ikveld, de som vil være med må ha mic, lvl 26+ og sjekke tactics på forhånd. Add meg : haukland06 Lenke til kommentar
Haawken Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 2 plasser igjen, kom igjen! Lenke til kommentar
smelx Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Heisann. Detta er jo en liten uke gammelt, men jeg leter etter andre å kjøre Vault of Glass sammen med. Spiller på PS4 og bruker nicket "smelx". Er level 27 Titan. De som er interessert i dette og har lyst til å prøve Vault of Glass uten å ragequitte og bli forbanna bare fordi vi ikke klarer det på første forsøk håper jeg tar kontakt! Endret 10. oktober 2014 av smelx Lenke til kommentar
tychoxxx Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Vegard85 her. Add gjerne meg som venn. lv 27 Titan. Med på alt egentlig:D Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg blir gjerne med på raids, strikes osv. Er lvl 28 warlock. Send PM hvis noen trenger en "leiesoldat". ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå