VargAamo Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Sjefene i Apple og Google i ordkrig etter nakensaken.– Noen har ikke forklart ham hvordan Google behandler data Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Imponerende hvordan fort voksne, intelligente og velutdannede menn plutselig blir 7 år gamle gutter på lekeplassen - "Nei, jeg er enda flinkere enn deg så...!" 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Svar Skrevet 3. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2014 Imponerende hvordan fort voksne, intelligente og velutdannede menn plutselig blir 7 år gamle gutter på lekeplassen - "Nei, jeg er enda flinkere enn deg så...!" Litt som kommentarfeltet her og på itavisen med andre ord. 21 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Imponerende hvordan fort voksne, intelligente og velutdannede menn plutselig blir 7 år gamle gutter på lekeplassen - "Nei, jeg er enda flinkere enn deg så...!" Litt som kommentarfeltet her og på itavisen med andre ord. Bazinga! Hahaha dagens gullkorn nå lever jeg litt lenger, takk takk Og dette er faktisk et utsagn som bør tas til etteretning av mange her inne, inkludert meg Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Imponerende hvordan fort voksne, intelligente og velutdannede menn plutselig blir 7 år gamle gutter på lekeplassen - "Nei, jeg er enda flinkere enn deg så...!" Kanskje fordi de er 7 åringene som alle 5 åringene her inne på forumet ser opp til... 1 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Mye god selvinnsikt i denne tråden, ser det ut til. Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Mye god selvinnsikt i denne tråden, ser det ut til. Lite meta da duuuude. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå