Arodem Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Obsidian vil sikre at spillet renskes for «bugs» før slipp.Pilars of Eternity utsettes til neste år Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Noen andre en meg som savner slike bakgrunner ? Hvorfor kan ikke Square Enix gjøre det samme som de og gå tilbake til det gamle designet. 1 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Fornuftig valg av Obsidian. Utgiver har presset de til å gi ut spill for å nå julesalget før, og resultatet (KOTOR) ble ikke så vellykket som det kunne blitt. Så jeg er svært fornøyd med at de valgte å utsette. Har spilt betaen mye og kan konkludere med at suksesspotensialet definitivt er tilstede. Har trua på at spillet nok kan bli en god arvtager til Baldurs Gate-serien . 2 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Virker størrelsen noenlunde BG2 eller? Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Alle utgivere bør vente til spillet er ferdig før de gir det ut. Eksempel på spill hvor dette ikke er gjort: Sim City. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Virker størrelsen noenlunde BG2 eller? Det er umulig å si. Betaen er bare en bitteliten del av spillet med noen sideoppdrag. Dette var for å unngå spoilere. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Glimrende. Takk for svar. Jeg gleder meg fremdeles til Pillars. I mellomtiden kan jeg kose meg med Wasteland 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå