Tailzo Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har en MS surface pro 2. Jeg er ingen hardcore PC-spiller, og har den oftest i fanget for å tegne. Men jeg spiller en del Civ5 på den. Det er av to grunner: For det første liker jeg godt strategispill hvor jeg ikke bare må krige, og for det andre fungerer det utmerket med kun teouch / pennberøring. Jeg har sett etter spill som både kjører på Surface pro 2, og spill som jeg ville likt. Age of Wonders virket som noe for meg, men det gikk ikke så bra på surface. Tropico 3 var også vanskeliger emed penn enn jeg hadde håpet på. Endless Legend googlet jeg, og det virket ikke som dette kunne kjære på surface heller. Jeg har også spilt Civ Revolution på ipad i perioder, så grafikken trenger ikke å være så avansert. Bare det clean ut og er enkelt å styre. Jeg liker også rollespill. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Dersom du liker kortspill så er Hearthstone vedlig bra på brett-formatet, det er gratis å spille så jeg ville prøvd noen runder. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er haugevis av spill på gog.com som du kan uten problem kjøre på den. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Dersom du liker kortspill så er Hearthstone vedlig bra på brett-formatet, det er gratis å spille så jeg ville prøvd noen runder. Ah! Ja, jeg har hørt om det. Takk for tipset Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Civilization: Beyond Earth, en spirituell oppfølger til Sid Meier's Alpha Centauri(Civilization på en ny planet, scifi med andre ord) kommer senere denne måneden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Gamle spill med mye musstyring og små ikoner funker nødvendigvis ganske dårlig på en liten skjerm med tjukke fingrer istedet for en presis muspeker. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Gamle spill med mye musstyring og små ikoner funker nødvendigvis ganske dårlig på en liten skjerm med tjukke fingrer istedet for en presis muspeker. Det har jeg dessverre merket. Jeg håper MS Surface pro 2 kan kjøre Civ Beyond Earth, ser veldig spennende ut Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dungeons of Dredmor fungerer veldig bra på touch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå