halloiluken1 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) SItter i dag på en 4 år gammel macbook pro. Har ekstern skjerm, tastatur og mus. Synes den begynner og bli treg og venter egentlig på at det skal komme ny mac mini. Men er vel ikke noe grunn til å kjøpe en dyr mac mini når jeg kan bygge en bedre pc selv egentlig. Jeg er en kar på 40 år og spiller lite, spiller heller på ps3 og ps4. Databruken min er word, excel, nettbank, internett, mail, familibilder og nedlasting. Har også en del familiefilmer jeg kunne tenke meg å lagt inn på pc. Lite video redigerering og da bare helt enkelt. Ville ikke tro at jeg trenger så dyre skjermkortet. Jeg kjøper også kabinett, ssd disk, noctua vifte og strømforsyning. Og jeg vil ha intel prosessor. Skal jeg kjøpe i5 eller i7? Edit: Leste en artikkeln om i5 og i7, og de sa at i7 var for dem som klagde på at pcen var treg. Og der passer jeg godt inn egentlig... Her er roppgraderingspakker: https://www.komplett.no/search?bn=10293&category=10293_PC+i+deler%2Foppgradering&manufacturer=Intel&q=*%3A*&ref=cat-left&subcategory=10297_Oppgradering Endret 3. oktober 2014 av halloiluken1 Lenke til kommentar
halloiluken1 Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Denne kan slettes Endret 3. oktober 2014 av halloiluken1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå