Gå til innhold

Vi er helt blakke, tips ?


Hexabyte

Anbefalte innlegg

Kan jeg sende deg 300kr så lar du han kose seg med de da?

 

Tar deg på ordet, kontonummer er 4035 1087 422.

PS. Det er ikke penger på den kontoen nå da jeg har byttet bank så jeg kan ikke svindles for så mye her.

Send meg pengene så frafaller jeg kravet mot TS... da har vi en avtale!!

 

Skal en tur til Østfold før jul eller etter nyttår, har han ikke betalt til da får han besøk av meg og bør forklare seg.

 

Ja, jeg har navn og adresse :)

 

 

Kan jeg sende deg 300kr så lar du han kose seg med de da?

Han har allerede sagt at det handler om prinsipp.

 

Du kan jo forsøke å sende de til trådstarter i den hensikt at han skal kunne gjøre opp for seg. Resultatet er nok bare at han ler ennå høyere på vei til banken.

 

 

Har ett annet prinsipp også... å det er å la personer som er tøffe i trynet på ett forum få anledning til å sette handling bak ordene sine!

 

Vi får vente i spenning!!! :)

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er noen trøst, Nasciboy, så hadde jeg mest sannsynlig gjort det samme som deg, selv om jeg ikke er like prinsippfast som deg (hadde neppe orket å dra saken til inkasso, liksom). Men så har jeg og hatt ekstrem flaks med alt som har med slikt å gjøre, penger jeg har lånt til folk har jeg fått tilbake, og penger jeg har gitt til folk har jeg fått se brukt på gode måter, så.

Lenke til kommentar

Dette har eskalert en smule kan man si...

 

Er forøvrig enig med Nasiciboy. Det handler om prinsipp. Spesielt etter at han strakte ut en hånd på den utrolig snille måten. Han har jo tilogmed tilbudt trådstarter alle mulige utsettelser og tom. delbetalinger.

 

Hadde jeg genuint vært i beit for penger til å klare meg i en periode og noen totalt ukjente hadde gjort det samme for meg hadde jeg vært evig takknemlig og gjort mitt ytterste for å betale tilbake på en eller annen måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde jeg genuint vært i beit for penger til å klare meg i en periode og noen totalt ukjente hadde gjort det samme for meg hadde jeg vært evig takknemlig og gjort mitt ytterste for å betale tilbake på en eller annen måte.

 

...og det er det som er forskjellen på normale ærlige mennesker og lugubre egoistiske svindlere som bare skal mele sin egen kake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare tomme trusler her... skal du anmelde fyren eller ikke?

 

La en ting være klart... jeg opplyser om saksgangen her i tråden for informasjonens skyld. Jeg gjør det IKKE for å underholde debattantene i tråden.

 

Så slike kommentarer kan du spare deg for i fremtiden... er det klart?!!

 

Nå er det slik at TS påstår han har vært i en vanskelig periode... om jeg tror på han eller ikke er vel likegyldig men jeg velger uansett å la tvilen komme han til gode og avventer noen uker, kanskje måneder.

 

Han har enda ikke svart på min henvendelse for en del uker siden som ikke akkurat styrker hans egen sak men som sagt så lar jeg ikke denne saken bare fare av gårde å dø ut.

Lenke til kommentar

 

Bare tomme trusler her... skal du anmelde fyren eller ikke?

 

La en ting være klart... jeg opplyser om saksgangen her i tråden for informasjonens skyld. Jeg gjør det IKKE for å underholde debattantene i tråden.

 

Så slike kommentarer kan du spare deg for i fremtiden... er det klart?!!

 

 

Om det er klart? Du er dessverre ingen myndighet over meg, så nytter dessverre ikke å fortelle meg at jeg kan spare meg for slike kommentarer eller ikke, og spørre meg om det er klart. Veldig tøft gjort, men forgjeves. :)

 

Har fulgt med i tråden og sett mange inkludert deg vurdere å anmelde eller ta mer drastiske steg, men ser ikke at det skjer noe. Som sagt handler det om prinsipp. Hadde du bare lånt han 20kr hadde jeg også ønsket de tilbake. Du hører jo ikke mer fra han, hva forventer du da? Send en melding at hvis du ikke har pengende innen XX.XX så blir det anmeldelse dagen etter vel...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Rettferdiggjør ikke trådstarter sin oppførsel, men hvor naiv er det mulig å være når man faktisk overføre penger til en helt ny og ukjent bruker på et forum? Her hadde jeg bare svelget stoltheten min og ansett de pengene som tapt og sett på det som en lærepenge.

 

Hadde flere vært like naiv som meg så har kanskje verden vært en bedre plass å bo...

 


:thumbs: :thumbs: :thumbs: :love: :love: :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...