Gå til innhold

Vi er helt blakke, tips ?

Hexabyte

Anbefalte innlegg

Ei lita utdjupning av kva som er situasjonen vil uansett være nyttig for å kunne gi skikkelige råd.

Det er stor forskjell på om dere bokstaveligtalt svelter ihjel denne helga, og det at dere vil ha tips til billige innkjøp.

Er det aktuelt å frigjere kapital ved å selge eigendelar?

Om dere berre treng nokre få kroner ekstra så er panting eit godt forslag. Men om dere treng større summar så er det å selge eigendelar og eventuellt låne penger som er alternativa.

Dere kan sjølvsagt også sjå om dere finner ein strøjobb, men det er kanskje litt knapt med tid for slike ting? Men som lite tips der så er det nok ein del eldre og funksjonshemma som nok ville ha betalt litt for å få hjelp til å legge om til vinterdekk no i disse dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sponser en stor pakke lettkokt havregryn til dere hvis dere kan hente den i Tromsø. En pakke melk og litt sukker og salt skal dere også få med i posen så det blir litt smak på det. :)

Takker for omtanken, men bor på østlandet

• Liker 1
Lenke til kommentar

For alle dere som lurer, så havnet vi enkelt og greit i denne situasjonen siden vi nettopp har flyttet, og måtte ut med 30.000 i depositum.. Trodde vi skulle klare en mnd på veldig stramt budsjett, men jeg tok feil. Skapene er helt tomme, og konto er tom for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Om noen kunne vært så snille å donert 50kr eller noe i den duren så hadde vi blitt evig glade for det. Da kan vi kjøpe ett x-tra brød og en pakke servelat eller noe hvertfall..

Da bor jeg dessverre for langt unna til å kunne hjelpe i helgen hvis du da ikke har en rask måte å gå overført penger på... har ett tips som kan virke nedlatende men det er absolutt ikke meningen.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=97868

Dumsterdiving!!!

Edit:

Ett annet tips er selvsagt å melde seg inn i en kjøp/salg gruppe eller legge en annonse på finn.no der dere selger noe billig slik at dere får solgt det raskt.

Endret av Nasciboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om noen kunne vært så snille å donert 50kr eller noe i den duren så hadde vi blitt evig glade for det. Da kan vi kjøpe ett x-tra brød og en pakke servelat eller noe hvertfall..

Da bor jeg dessverre for langt unna til å kunne hjelpe i helgen hvis du da ikke har en rask måte å gå overført penger på... har ett tips som kan virke nedlatende men det er absolutt ikke meningen.

Dumsterdiving!!!

Edit:

Ett annet tips er selvsagt å melde seg inn i en kjøp/salg gruppe eller legge en annonse på finn.no der dere selger noe billig slik at dere får solgt det raskt.

Jeg har konto både hos dnb og sparebank 1, så det er jo en mulighet.

Vi klarer oss nok, men hadde jo vært utrolig godt å spise noe annet enn x-tra kneip uten pålegg til 7,- hele helgen..

Lenke til kommentar

Dumsterdiving!!!

Edit:

Vi klarer oss nok, men hadde jo vært utrolig godt å spise noe annet enn x-tra kneip uten pålegg til 7,- hele helgen..

Jeg vet ikke om noen steder å dumpster dive her i området. Jeg vet om, men da må jeg ha diesel på bilen, og jeg er jo som sagt blakk. Hehe

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noen steder å dumpster dive her i området. Jeg vet om, men da må jeg ha diesel på bilen, og jeg er jo som sagt blakk. Hehe

Jeg har trekkonto hos SB1 med noen kroner... hvis jeg overfører nå, får du da pengene med en gang/i kveld/lørdag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...