Torhild Jansen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Orden i rekkene. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gutta boys på tur. Ja, jobben er vel gjort for i år - hvis ikke dette er årets brødreflokk da? Hvem vet - kanskje er her rang etter hakkemetoden? Det er nok bare meg som er så pirkete og reagerer på at en linje av kjølvannet går direkte ut i nedre høyre hjørne. Å kutte høyrekanten midt mellom to linjer der vil gi en ut på kort- og en ut på langside. Men det får vel være måte på pirkeri også. Ellers ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer - ikke reflekser i vannet en gang. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Gutta boys på tur. Ja, jobben er vel gjort for i år - hvis ikke dette er årets brødreflokk da? Hvem vet - kanskje er her rang etter hakkemetoden? Det er nok bare meg som er så pirkete og reagerer på at en linje av kjølvannet går direkte ut i nedre høyre hjørne. Å kutte høyrekanten midt mellom to linjer der vil gi en ut på kort- og en ut på langside. Men det får vel være måte på pirkeri også. Ellers ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer - ikke reflekser i vannet en gang. Roar Takk for denne fine kommentaren - jeg lærer stadig noe nytt fra deg Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Syntes dette var ett flott og koselig bilde av noen nydelige fugler. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Syntes dette var ett flott og koselig bilde av noen nydelige fugler. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg