Roar Kneppen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det går mot slutten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gode farger mot en overraskende bakgrunn, noe som gir høstfargene et ekstra "trøkk". 70D er et godt EOS-valg Vh. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Vakre høstfarger! Liker kompen! PS! Grattis, med nytt kamera! Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gratulerer med nytt Grom-Canon, Roar. Har ikke peiling på Canon sine modeller, så jeg vet ikke hva du har kjøpt. Uansett så er alltid nytt verktøy en inspirasjon til å komme seg ut, til å prøve nye ting og til å bli kjent med det. Todelt gren med både grønt og gult på samme sted, men rosa "stilk" til og en kledelig rød villvin i bakgrunnen. Gromt! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Godt med slike friske høstfarger Roar! Gratulerer med nytt utstyr!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gratulerer med et kamera som du helt sikkert vil få glede av i mange år Herlige farger i bildet ditt ! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Flott skarphet og gnistrende farger med punch. Bladet oppskriftsmessig plassert, ikke noen linjer ut i kanta (takk for at du har lært meg ). Noe blå skygger ytterst på bladene som jeg ville dempet, ellers så var dette flott. PS: Gratulerer med nytt kamera. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gratuler med "utsyr" skrives det her med det menes vel kamera håper jeg. Litt morsomt må vi ha det også, men det er i alle fall fantastisk god bildekvalitet. Nydelig farger og gjengivelse her. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Enkel og stilig komp i flotte høstfarger mot den mørke bakgrunnen, kledelig innrammet. Gratulerer med nytt verktøy! Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg