Joachim_F Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 I krigen mellom tentakkelmonsterne og kjemperobotene er menneskeheten den største taperen.Planetary Annihilation-skaperne vil folkefinansiere nytt spill Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ser bra ut, men lar det ligge til det har kommet ut. Heldigvis er tar de steget vekk fra kule-formede kart, som gjør Planetary Annihilation litt veikt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ser bra ut, men lar det ligge til det har kommet ut. Heldigvis er tar de steget vekk fra kule-formede kart, som gjør Planetary Annihilation litt veikt. Jeg synes det ikke er noe problem med kule-formede kart. Det er relativt genialt og enkelt etter å ha brukt noen minutter på å lære seg teknikken. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Dette verkar svært lovande. Konseptet (Skynet vs Cthulhu) og namnet var nok til å få meg interessert. Etter å i tillegg ha sett traileren og den visuelle stilen, er eg sterkt frista til å støtte prosjektet. Kay Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Konseptet hørtes spennende ut og videoen gjorde det ikke mindre interessant, men jeg tror de vil slite med å få inn 1.2 millioner. Dernest skjønner jeg ikke helt hvorfor de må ha så mye penger om de skal bruke samme motor som de allerede har utviklet... Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Stor skala er tydeligvis noe for denne gjengen. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, om de får det gjennomført så kan vel ingen si at de tok for svakt i når de la budsjettet. Men, vi får se. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kjenner jeg heller ville hatt dette med en opptatert SupCom-motor. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ser bra ut, men lar det ligge til det har kommet ut. Heldigvis er tar de steget vekk fra kule-formede kart, som gjør Planetary Annihilation litt veikt. Jeg synes det ikke er noe problem med kule-formede kart. Det er relativt genialt og enkelt etter å ha brukt noen minutter på å lære seg teknikken. Det er greit nok å spille på kuleformede kart, det er ikke det. Det er bare at kuleformede brett ikke gir samme muligheten for spennende terreng som har innflytelse på gameplayet. Mesteparten av terrenget i PA er bare pro-forma. Det har ikke noe innvirkning på hverken strategi eller taktikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå