Magellan Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Alle hjemskjermene var jo grusomme. Tiden med ikoner slengt utover et skrivebord er forbi. Lenge leve WP og live tiles 4 Lenke til kommentar
Filip Sel Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det å forholde seg til hjemskjerm begynner vel å bli litt gammeldags? Med iOS så drar du bare fingeren ned så du får frem Spotlightsøk også skriver du bare inn 1-2 bokstaver og velger appen? Med android trykker du bare på google widgeten åg skriver in 1-2 bokstaver og velger appen, men kan også bruke den til å søke på google osv. Selv foretrekker jeg det, kombinert med et clean homescreen. http://puu.sh/bXxPm/1649f9787c.png Lenke til kommentar
teebeez Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 her er min hjemmeskjerm helt uten ikoner. statusbaren øverst er vanligvis skjult, men vises her fordi man tar screenshot. Lenke til kommentar
Herjeejreh Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Prøver heller å gjøre hjemmeskjermen flott å se på, enn å fylle den til det renner over med applikasjoner og annet dill-dall. Har bare det viktigeste av apper der. Endret 3. oktober 2014 av Herjeejreh Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg bruker svært lite tid på hjemskjermen, så jeg har aldri sett noen grunn til å ha så mye dill der. Har iPhone nå så har ikke så mye valg heller, men på min Galaxy S4 så prøvde jeg først å ha masse widgeter som jeg tenkte kunne være nyttige, men da brukte jeg jo mye lenger tid på å finne frem appene også så endte opp med å bare ha en grid med ikoner der også. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg bruker svært lite tid på hjemskjermen, så jeg har aldri sett noen grunn til å ha så mye dill der. Har iPhone nå så har ikke så mye valg heller, men på min Galaxy S4 så prøvde jeg først å ha masse widgeter som jeg tenkte kunne være nyttige, men da brukte jeg jo mye lenger tid på å finne frem appene også så endte opp med å bare ha en grid med ikoner der også. Jeg har det motsatt på min Windows Phone. Jeg bruker mindre tid på å åpne applikasjoner når mye av det jeg er på jakt etter allerede står på flisa, som været, kalenderoppføringer, nye podcaster osv. Det er også det jeg liker, å bruke mindre tid på å gå ut og inn av apper for å finne et knippe informasjon. Mer personlig, mindre stress. Har forøvrig en god tid med både Android og iPhone, så ikke noe vondt om disse forøvrig. Vi har alle forskjellige preferanser og ønsker 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har lagt tiden med timesvis med skjermkonfigurering bak meg for lenge siden. Legger opp ikoner etter bruk eller ett raskt utført søk gjør susen Lenke til kommentar
newnick Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hehe, å se iphone sin hjemmeskjerm sammenlignet med wp og android må være det som virkelig et sårt for fanboysa. Men greit å se hvilke telefoner de forskjellige såkalt nøytrale journalistene bruker... ? 2 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Holder med Utvikler Geir her. Er også utvikler 2 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 De to øverste linjene burde ha vært en oversikt over de 5 neste avtalene man har i sin kallender. Utrolig at IOS ikke har fått dette ennå som valgmulighet, eller som fast bakgrunn på lockscreen. Er ikke alltid man swiper til tasklista i en stresset hverdag. Dette er en av de få tingene som gjør at jeg sterkt vurderer å bytte ut min iphone4s med sony z3 framfor å oppgradere til iphone6. Lenke til kommentar
k3kek3 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) . Endret 16. januar 2018 av k3kek3 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg bruker svært lite tid på hjemskjermen, så jeg har aldri sett noen grunn til å ha så mye dill der. Har iPhone nå så har ikke så mye valg heller, men på min Galaxy S4 så prøvde jeg først å ha masse widgeter som jeg tenkte kunne være nyttige, men da brukte jeg jo mye lenger tid på å finne frem appene også så endte opp med å bare ha en grid med ikoner der også. Jeg har det motsatt på min Windows Phone. Jeg bruker mindre tid på å åpne applikasjoner når mye av det jeg er på jakt etter allerede står på flisa, som været, kalenderoppføringer, nye podcaster osv. Det er også det jeg liker, å bruke mindre tid på å gå ut og inn av apper for å finne et knippe informasjon. Mer personlig, mindre stress. Har forøvrig en god tid med både Android og iPhone, så ikke noe vondt om disse forøvrig. Vi har alle forskjellige preferanser og ønsker Det kommer jo selvsagt ann på bruken ja. Jeg bruker ikke kalenderen så ofte. Det eneste som er der til vanlig er bursdager på Facebook og Man Utds neste kamper i PL Været som var på de ulike Android widgetene stemte svært sjeldent for meg. Yr.no appen mye bedre her hos oss. Den eneste widgeten jeg kommer på som jeg gjerne kunne hatt på iPhone måtte vært en RSS-reader. Jeg leser mye nyheter Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Min: http://imgur.com/a/Y75FZ Lenke til kommentar
NERV Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Endret 3. oktober 2014 av NERV 5 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Som bruker av Windows Phone så mener jeg at nesten ingen av de hjemskjermene over er bra organisert.Overrasket faktisk at ingen av mediahuset ansatte har WP mobil. 1 Lenke til kommentar
joakimalgroy Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Viktig å være oppdatert på bitcoin-prisen: https://i.imgur.com/9f20bP9.png Endret 3. oktober 2014 av joakimalgroy Lenke til kommentar
Protrek Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Min Nokia Lumia 1020 med Wp 8.1 Perfekt med viktigste infoen på fremsiden. 3 Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Lumia 1520 med Windows Phone 8.1 Developer Preview. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg