Gjest member-296438 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Pink Scooter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Tøft bilde og han som satt fra seg scooteren har ikke tenkt så nøye på hva som passer av farger.Veldig bra observert og enn tøff scooter! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Fine linjer i bildet. Men elementet direkte ut i nedre høyre hjørnet trekker ned litt så jeg ville kuttet litt av høyresiden slik bildekant kom rett innenfor det gule bladet for da får du linje ut på høyre kortside og nedre langside samtidig hvilket skaper god spenning i bildet. Du vil fortsatt ha mer enn nok luft foran det rosa vidunder. Det er kanskje ikke skuterens lås som ligger på bakken? Lys, skarphet, farger og detaljer sitter som et skudd. Roar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg vil nok vedde en slant på at det er en HUN som har satt fra seg kjøredoningen her. Og ikke skjønner jeg hvorfor dem satt venstre siden kloss inntil veggen her, for på disse (som de fleste scooterne) sitter håndtaket man skal bruke for å jekke den opp på stativet, nettopp på venstre siden og helt utilgjengelig på måten scooteren står nå. Lang innledning til min mening om bildet. Må bare innrømme det. "Maleren" i meg gremmes noe voldsomt når jeg ser de fargene her. La gå at scootern er skikkelig rosa, det kan jeg tåle, men bakgrunnen kunne ikke være verre! :o) Du er modig, Pentaxen - jeg hadde ikke turt og legge ut dette bilde... Mvh, Walter Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Takk for kommentarer:-) Måtte bare forevige den mest rosa scooteren jeg noen gang hadde sett, og som sagt, eieren er nok en kreativ sjel:-) @Walter helt enig i din kommentar ang. Fargene, men på den andre siden, så var det nettopp det som fanget min interesse. Fargen står definitiv ikke til hverandre, men rebellen i meg våkna......så da måtte jeg bare:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Å så lekkert! Love it! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Å så lekkert! Love it! Hilsen Tove Det var det jeg visste...:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Lekre - "ulovlige" fargekombinasjoner :-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Lekre - "ulovlige" fargekombinasjoner :-) Takker og bukker:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg