Kiiips Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hei. Har behov for søvnutredning med kort ventetid for blant annet søvnapn. Samtidig som det også er viktig at det er billig (men samtidig kvalitet). Vet at Aleris tar over 6000 kroner for en søvnutredning. Insomni tar kr 3650 foren slags test som man kan gjøre hjemme, men hvordan er kvaliteten på denne egentlig? Noen andre forslag? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Heisann. Jeg har mistanke om at jeg har det samme og jeg dro til fastlegen min for å sjekke. Han henviste meg så til en Øre, Nese, Hals-lege som igjen henviste meg til Aleris. I brevet jeg fikk fra dem står det at det koster 315,- i egenandel + 80,- i forbruksmateriell. Så kanskje en lignende runde hjelper med prisen hvert fall. Så vidt jeg har skjønt er ikke søvnapne spesielt farlig (kanskje i ekstreme tilfeller) og de fleste som lider av det har nok hatt det i lang tid før de mistenker det så noen måneder til er vel ikke kritisk? Mener å huske det var 15 ukers ventetid hos Aleris i Oslo. Ennå lenger i Trondheim, men bare en uke i Tromsø. Kanskje ventetiden er annerledes uten henvisning Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ring hit. De vil gi deg oppdaterte svar på det du lurer på: http://www.frittsykehusvalg.no/start/ Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Takk for svar folkens 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå