luistheghost Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Høst langs landeveien. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Velkjente toner fra din Nikon Df med lime-grønt aske-løv i kveldslyset. Jordfarger og frisk blå himmel står godt til grønt! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Høstfargene glimrer med sitt fravær selv om det jo gulner litt slik jeg også oppdaget da jeg var ute med mitt nye kamera for å forevige. Noen sier det har vært for tørt mens andre påstår at det er ei kuldenatt som mangler. Ellers fint komponert med god dybdeskarphet, farger og detaljer. Lyset tok jo Walter deg av. Roar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Takk! @ Walter: Joda, her har vi vært flere ganger ... @ Roar: Asketrær er mitt favoritt høsttre, - først sakte over til gul-grønt (Lime), så deretter til knall gult før løvet slipper taket. Trenger ikke frost som de andre edelløvsortene, eik og bøk er vrange på den måten. Gratulerer med nytt kamera! God helg til begge! Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg