mobilen.no Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Samsungs nye hodetelefoner er gode å ha på, enkle å betjene, og gir brukbar lyd.TEST: Samsung Level-Over Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hvis dere skulle sammenlignet lyd og støydemping mot base sin utgave uten og tenke på pris, hvem hadde vunnet? 3 Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hvis dere skulle sammenlignet lyd og støydemping mot base sin utgave uten og tenke på pris, hvem hadde vunnet? det er bose quiet comfort 25 jeg prøvde og skrive her... 2 Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvis dere skulle sammenlignet lyd og støydemping mot base sin utgave uten og tenke på pris, hvem hadde vunnet? Det lurer faktisk jeg også på. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) "God lyd, gode materialer, grei støydemping og høy komfort er blant det vi liker med Level-Over. Men prisen er såpass høy at alternativene blir mange. Noen av dem har også bedre lyd enn Samsung Level-Over, og flere er noe mer kompakte."Her skulle jeg gjerne sett at dere linket til alternativer. Hvilke bluetooth headset med aktiv støydemping er bedre i 2000 kroners prisklassen? Endret 5. oktober 2014 av Superparanoid 2 Lenke til kommentar
Jan Sandtrø Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Skal dere teste disse snart? http://www.plantronics.com/us/product/backbeat-pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg