FB.012786059 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Color your world Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, typisk Afrika. Uganda har jeg ikke besøkt, men diverse andre land der nede. Modellen fint plassert i flata og da blir det vel vanskelig å klage på den sterke gule akkurat oppe i venstre hjørne som lett stjeler oppmerksomhet. Men det er jo ikke all verden å klone den mørke blikkplata helt opp heller. Til høyre ville jeg kutta rett innenfor det lyse akkurat i bildekant for å roe ned kanten. Muligheten for et kutt nede slik at veilinja som kommer inn fra høyre bildekant går rent ut på nedre bildekant er til stede og ville gitt en bedre spenning i bildet. Ellers ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer her. Roar Lenke til kommentar
FB.012786059 Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, typisk Afrika. Uganda har jeg ikke besøkt, men diverse andre land der nede. Modellen fint plassert i flata og da blir det vel vanskelig å klage på den sterke gule akkurat oppe i venstre hjørne som lett stjeler oppmerksomhet. Men det er jo ikke all verden å klone den mørke blikkplata helt opp heller. Til høyre ville jeg kutta rett innenfor det lyse akkurat i bildekant for å roe ned kanten. Muligheten for et kutt nede slik at veilinja som kommer inn fra høyre bildekant går rent ut på nedre bildekant er til stede og ville gitt en bedre spenning i bildet. Ellers ingenting å si på lys, skarphet, farger og detaljer her. Roar Takk for det Roar. Det er alltid godt med andre øyne til å se kritisk på bildet. Jeg er helt enig med kritikken, og burde ha sett det selv Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg