ksvens1 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvilken nettleser foretrekker du og evnt hvorfor? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 bruker chrome fordi det er det jeg bruker på PCen, så alt er synca Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Bruker Opera Mini fordi det er det eneste som fungerer. Dolphin der Opera Mini ikke fungerer, men det er så tregt at det er sjelden jeg buker det.Hadde brukt Chrome hvis jeg kunne. Brukte det når jeg hadde smarttelefon. Greit med synkronisering og greit brukergrensesnitt. Endret 3. oktober 2014 av sevs Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Hvilken nettleser foretrekker du og evnt hvorfor? Et tips er å bruke avstemming til slike poster, med nettleserne som valgmuligheter. Endret 3. oktober 2014 av Pey'J Lenke til kommentar
atwater Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Bruker Safari på iPhone og Safari på Mac, deilig at alt er synkronisert til enhver tid! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Dolphin, mest av gammel vane tror jeg. Synes den kræsjer litt for ofte, men usikker på om det skyldes telefonen eller nettleseren. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Chrome (beta) for min del. Sync mellom alle enheter er grunnen til dette, samt gammel vane. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Chrome beta her også. Gikk vel over til beta versjonen når jeg kjøpte Chromecast ettersom enkelte funksjoner kun var tilgjengelig i beta versjonen, og siden det virker på alle plattformene jeg bruker, slik at alt er i sync til enhver tid. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Chrome beta. Driter i sync og alt det der. Den er kjapp og grei, ok tabfunksjon. Savner det hele resten av verden utenom WP aldri klarer få rett: la meg sette adresselinja nederst... Ellers helt grei. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bruker Dolphin. Jeg liker brukergresesnittet med gestures for å komme til mye brukte sider. Den er desverre litt ustabil, og det er visse sider der den aldri greier å huske påloggingsinformasjonen, så jeg må skrive inn brukernavn og passord. Bruker også Firefox og Maxthon på mobiltelefon, nettbrett og Macbook Air. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Chrome. Fordi den funker like bra på telefon, nettbrett og data. Og så har den endel nyttige apps bl.a. i forhold til chromecast. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Chrome beta. Driter i sync og alt det der. Den er kjapp og grei, ok tabfunksjon. Savner det hele resten av verden utenom WP aldri klarer få rett: la meg sette adresselinja nederst... Ellers helt grei. Ja hvorfor gjør ikke flere dette? Irriterende! Bruker safari på iPhone forøvrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå