Jan R. Halvorsen Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 22. oktober - Bevegelse Har bodd på jobben denne uken, men fikk lekt litt med forskjellige lukkertider på podens fotballtrening i dag. F4.5, 1/2 sek, ISO 640. Ett til jeg synes ble severdig: Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Synes du valgte det rette. Stilig effekt, og det ser ut som det ble mål også Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Synes du valgte det rette. Stilig effekt, og det ser ut som det ble mål også Ble mål ja Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 25. oktober - Street photo (bokstavelig talt) Vært en utrolig travel uke, men fikk tatt noen bilder i dag. F5.6, 1/60 sek, ISO 200. Et par varianter i spoiler. Fargeversjon, snudd 180 grader: Litt assosiasjoner til 60-tallet kanskje? Og til slutt må jeg bare legge inn denne, falt for både tekst og bilde.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Morsom effekt i "Bevegelse", fine farger også. Flott speiling i 25. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Synes "60-talls"-speilingen ble bra, kanskje den beste av de. Hr. Halvorsen holder seg for øvrig med skikkelige sykler ser jeg. Flott lek med lang lukkertid på bevegelser. Hovedbildet var jo en fargefest også. Godt utført. Vi ser tydelig effekten av 50Hz-blinkingen i flomlyset. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Synes "60-talls"-speilingen ble bra, kanskje den beste av de. Hr. Halvorsen holder seg for øvrig med skikkelige sykler ser jeg. Flott lek med lang lukkertid på bevegelser. Hovedbildet var jo en fargefest også. Godt utført. Vi ser tydelig effekten av 50Hz-blinkingen i flomlyset. Takker for kommentar! Ja, jeg stusset litt på hva "stripene" kom av, har jo tatt massevis av lignende bilder med speilrefleks som ikke viser de samme "artifaktene"... Endret 29. oktober 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Morsom effekt i "Bevegelse", fine farger også. Flott speiling i 25. Tusen takk for kommentar! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) 26. oktober - Vindfull søndag Kongeskipet med akterflagg i fullt strekk. F(?), 1/550 sek, ISO 200 Tatt inne på et annet skip Behandlet i Efex Silver. Syns vel egentlig dette bildet er mer interessant, men så var det det med å poste bilder av folk som ikke liker det så godt da - jeg tok sjansen på å skjule det i spoiler. Endret 29. oktober 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 28. oktober - Buer Lekestativ foran Kolbotn Kulturhus (Kolben), liten bokeh-test på åpen blender. F2.8, 1/56 sek, ISO 3200. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Fortsatt mye severdig, men jeg likte best *Bevelse'. morsom effekt. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Fin fortsettelse på festen. Flere gode bilder. Likte godt Street-foto og buer. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Fortsatt mye severdig, men jeg likte best *Bevelse'. morsom effekt. Fin fortsettelse på festen. Flere gode bilder. Likte godt Street-foto og buer. Flott flagg-bilde. Takker alle for kommentarer! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 29. oktober - Fokus Poden foran TV, bildet er bearbeidet i Silver Efex Pro2, gikk litt bananas med effekter siden det er så lenge siden jeg har hatt noe skikkelig software F/2, 1/17 sek, ISO 3200. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 30. oktober - O, lykke!!! Etter 2 måneder med 7-8 år gammel laptop med kun forhistorisk Elements på, endelig ny iMac i hus, med all software fra den gamle intakt. I tillegg fått igjen X100´n min fra 2 måneders verkstedbesøk, mye å feire på utstyrsfronten altså! F4, 1/60 sek, ISO 1000. (bildet som sådan er jo ikke noe å evaluere, måtte bare få utløp for gleden ) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Gratulerer med nytt utstyr, jeg sr du allerede har utnyttet det bra, et morsomt nærportrett. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Gratulerer med nytt utstyr, jeg sr du allerede har utnyttet det bra, et morsomt nærportrett. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 31. oktober - Halloweeeen Litt lek med en ´ferdigbrukt´ maske nå på tampen av kvelden/måneden, plasserte den på en grønn vannkaraffel, belyste nedfra med mobilen. F8, 4 sek, ISO 200. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Ellers så ble det en lang måned med mye å gjøre utenom foto, fikk altså ikke brukt så mye tid som jeg kanskje hadde trengt for å få de gode bildene hver dag. Men, føler allikevel jeg kom greit gjennom, med noen bilder jeg er relativt fornøyd med. Jeg fikk heller ikke kommentert så mye som jeg ville på slutten, men det så ut som ikke jeg var den eneste som fikk føle på at måneden er lang i så måte.. Til slutt vil jeg takke alle som har kommentert på bildene mine, det settes stor pris på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå