odin1 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er det noen som har prøvd PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR? Eller lest noen tester av det? Hvordan greier det seg i BenchMark? Og hva med Overklokking? Lenke til kommentar
Zarniwoop Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Kjøpte selv Powercolor Radeon 9800 pro for litt siden.. Er kjempefornøyd med det så langt! på 3dMark 03 får jeg 5141 sjekk resten av systemet mitt i siggen. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 her er hvertfall en test jeg gjorde av kortet: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=151966 det har funka supert for meg hittil! er storforøyd! Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 En i klassen har et slikt kort, og han sier det er supert til overklokking. Du får vel bare prøve deg fram. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 [-----------------------------------------------------------] så bra. :nice: Er fornøyd med mitt kort. Får tilogmed overklokket det litt, selv om det ikke er å anbefale. Kjøper du et så sjekk varmen på det etter 3dmark03 f.eks. og sjekk at du ikke type brenner deg når du tar på heatsinken, da kan du ha fått et av korta som overoppheter. Er det artifacts eller slikt uten overklokking så returner det for et nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå