Møre12 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Fikk en Acer Aspire Nitro VN7-591G 15,6" FHD IPS idag, alt går fint med oppstart men når jeg kommer inn merker jeg at spotify logo var ganske "tåkete", tilfeldigvis åpner jeg oppgåvebehandleren og ser at det er 32bit isteden for 64bit som dataen er, når jeg lastet ned andre program skjedde de samme, og tastaturet er fucka elns + at skjermen er kornete jeg kan se stripene når jeg sitter og skriver, og det skal de nå ikke gjør når den koster 12k Hjelp pls Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har ikke testet Acer nitro selv, men her er noen tanker. 1: Windows sin skalering er forferdelig dårlig og får ofte ikoner/logoer til å se dårlig ut. Dette er et windows problem som per i dag ikke er fikset. For å sjekke skalering: høyreklikk på skrivebordet, velg skjemoppløsning, (sjekk gjerne at oppløsningen står på 1920 x 1080 også), trykk på "gjør tekst og andre elementer større eller mindre" Huk av for "la meg velge et skaleringsnivå for alle mine visninger". Så velger du 100% over. Ser ikonet/logoen bra ut nå? (bare mindre) I så fall er det bare windows skalering som gjør ikonet stygt. 2: Det meste av programvare er fremdeles 32bit, selv om operativsystemet er 64bit. Vet ikke helt hva du mener er feil da du har forklart det dårlig. 3: Vet ikke hva du mener med at tastaturet er fucka da du ikke beskriver hva som er feil. 4: Maskinen har en LG skjerm, matte LG skjermer har et antirefleksbelegg som gjør at skjermen ser litt kornete ut, nesten som et lite slør. Kun synlig på lyse farger stort sett. Vet ikke om det er dette du mener med "striper"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå