MassEffect Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Savner du noe gode gamle dagse spill- uten typiske EA mainstream "pop" spill som EA og ligene folk i industrien gir ut "fordi det er det som selger"."forskjellige spill" med de samme konseptene enkle nok til at de er bra tilpasset konsoll(eneste forskjellene mellom spillene er storyline og artistisk konsept).Jo gøy med mainstream action-pakka spill. men hva med en konbinasjon der action og startegy går hånd i hånd, spillt gjennom ett 1st person.Greit du må kansje like Starcraft eller romrelaterte spill for like dette her, men jeg gir faen bare det er bra gameplay, som noen av de gamle klassiske spilla der det var mer frihet og opp til fantasien på hvordan spill konsept skulle være forhold til hva man kunne lage. I dag sørger mann for å terffe midt på tre'et der man sørger for a treffe den riktige grenen av folk for å få nok kjøpere slik at man dekker produksjonskostandene, nesten garantert.Sjekk dette spillet ut. bare see traileren, og kansje updatene. Kansje du liker det?https://www.kickstarter.com/projects/2049430629/flagship-space-strategy-from-a-first-person-perspe Endret 4. oktober 2014 av MassEffect Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 FTL kanskje? Usedvanlig lite flid lagt i selve utseendet, men jeg har til gjengjeld brukt ganske mye tid i å forstå og mestre selve spillet. Har forøvrig enda ikke lyktes Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Liker War Thunder selv, kan senke mange timer på det! Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Joda. ftl ser helt greit ut. men du er ikke close up i combat. Dette er litt nytt, noe likt battlefield irommet med "commander" + stratergi. bare mit drømme spill. men er også ganske lei typiske spill som kommer ut om dagen. jo det er greit med storyline i spill. Men i mange av spillene er det bare storylinen som teller og ikke gameplay , noe som er litt mot seg selv. onsker du en god historie, kan du se en bra serie eller lese en bra film Her er 2 trailere av spillet Endret 2. oktober 2014 av MassEffect Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 dette pre-alpha. det betyr at det er veldig tidlig, men bare modeller som, er for å vise game konsept 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nå driver jeg å pludrer meg gjennom Mass effect nå, men om det ikke ligger for langt unna sjanngermessig er det absolutt en seri som kan anbefales. 1 Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Dette viser litt på målestokken hvordan det kommer til a bli. for å være 1st person og RTS er det ganske stort, med flere solsystemer. Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Hva synest folk om spillet?.Det er pre-alpha materiale fiilmene er blitt laget av så det blir bedre.Skjønner hvorfor ikke folk liker dette. Dette er jo action packed og likt som ett startegi spill.Det er jo nesten som Konseptet er likt Total war serien. bare at du kan gå så ned i detaljene at du kan være bueskyteren eller sverdmannen.- botsett fra at total war er "turn based" og ikke Flagship så skjer ting samtidig(som i Mount &Blade) Du har hele slagmarken forran deg og hele turn based mappet forran deg på en gang fordi det er så stort. Hadde man moddet dette kunne man styrt ett hangar skip- og sendt jagere etter fly som hadde angrepet deg. Eller planlegge taktiske angrep. Inn på land for å ta over ett området.ja ja eller så er det jeg som er kresen på spill. Og dette har endelig kommet etter 10 år's venting. Har sittet og sett på at EA's makt tar over alle potensielle bra spill, med og kjøpe opp og gjør det om til ett ellendlig konsoll spill som ikke har noe bra gameplay igjen av det oppfinnerne hadde tenkt- og ikke har annet mål med spillet enn og få mest peng ned i lomma Endret 4. oktober 2014 av MassEffect Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ser artig ut så tror jeg skal følge med på dette. Minner meg litt om bridge commander, ett spill jeg likte godt og som jeg enda ikke har funnet noe spill som tar opp tråden etter. Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Dette er det det har siktet litt mot det her er innlegget dems på gameplay:"Taking and holding systems is at the core of Flagship. Colonising planets allows you to mine the resources required to build bases and expand your fleet, in addition to getting the food and water you’ll need to support the remaining human population. Planets that are rich in resources will be attractive targets for the enemy and therefore much harder to defend. Systems with nebulae or space anomalies may make you harder to detect, offering a safer place to establish a colony." her er litt mer cover av theXPgamers: Dette er tidlig i utviklingen dems men du ser litt mer av "FTL" Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 De trenger funds, ellers er det fare for at dette aldrig blir publisha mest sannsynlig: Bare det er litt så er det bedre enn ingenting, hvis du ikke vill ha spillet da det kommer ut:20£ for spillet. På laveste backing, 15£ er utsolgthttps://www.kickstarter.com/projects/2049430629/flagship-space-strategy-from-a-first-person-perspe Tar litt tid før det kommer ut hvis du ikke har alpha, som du får spilt litt på en del ut på det neste året. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kan du slutte å spamme? Synes det så veldig kjedelig ut selv. Skal man styre alt fra 1. person liksom? Hvordan får man skikkelig oversikt da? Og dette er pre-alpha. Kan jo ta tre år å lage og man er ikke sikker på hvordan det blir og om det i det hele tatt blir lansert. Dessuten virker det altfor ambisiøst for de pengene de ber om, 95k er utrolig lite for et sånt spill. Anbefaler ingen å støtte dette, altfor lett å bli brent på alle disse kickstarter prosjektene. 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Endelig en realist inn på slutten her. Dette spillet kommer veldig sannsynlig ikke til å bli realisert. Dersom det blir realisert kan du forvente at det blir maks 1/4 så bra som det ser ut som og loves fra skaperen. Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Kan du slutte å spamme? Synes det så veldig kjedelig ut selv. Skal man styre alt fra 1. person liksom? Hvordan får man skikkelig oversikt da? Og dette er pre-alpha. Kan jo ta tre år å lage og man er ikke sikker på hvordan det blir og om det i det hele tatt blir lansert. Dessuten virker det altfor ambisiøst for de pengene de ber om, 95k er utrolig lite for et sånt spill. Anbefaler ingen å støtte dette, altfor lett å bli brent på alle disse kickstarter prosjektene. Ja du kan si det. Det spørs jo hva du spiller til vanlig og. digger du indie spill, så er du nok ikke dette for deg. Og du kan si hva du vill. Star Citizen fikk 51 milioner dollar igjennom crowd funding igjennom kickstarter og andre kilder "Roberts reported funding having surpassed $51 million in August 2014" http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Citizen: og de ba om 500K $ på kickstarteren. Rettelse på siste : "55,884,248" dollar https://robertsspaceindustries.com/funding-goals Hadde det vært slik hadde nok ingen backet noen prosjekter. Desuten er det ett helt team jobber, som de må leie inn. Kontra de som er på Flagship er foreløbig 2 menn som sannsynlig leier inn til spessifike ting der de trenger det, og venter sikkert med alt for mye lønn til de får faktisk solgt spillet. Ja det tar lengre tid, men det er ikke alle som er forbannende økonomer heldigvis som bare ser peng. Uannsett jeg gir dette spillet en sjangse på ett spill som faktisk ser bra ut allerede. Og de har bevist at det fungerer. For jeg er lei alle typer spill som er nyere 2005. Der alt er mainstream så det synger etter.Alle folk er redd for å ta sjangser på ett annet type spill, og blir i den sjangeren EA tjener mest peng på. EA fikk meg til å slutte å spille battlefield serien. Endret 4. oktober 2014 av MassEffect Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Endelig en realist inn på slutten her. Dette spillet kommer veldig sannsynlig ikke til å bli realisert. Dersom det blir realisert kan du forvente at det blir maks 1/4 så bra som det ser ut som og loves fra skaperen. Sånn er det med alle spill. trailer filmen lurer folk hele tiden. men kickstarter spillene er faktisk de som har temlig lik grafikk som filmene sine. I mostsetting til 80%+ av alle andre spill kan si at de har. De har ikke peng til å spytte in 100k$ på en bra film. og da bruker de hva de har. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Såg kanskje litt interessant ut, men jeg tviler sterk på at de klarer å få nok penger. De må vel få inn ca £ 5200.- pr dag. Noe som i seg selv er vel sånn ca 54 000 NOK. Synes ikke det blir feil å sammenligne dette spillet med hvor mye Star Citizen. Det er jo et helt annet type spill som kanskje fanger interessen til mange flere enn hva en RTS hybrid eller hva du vil kalle dette for. Endret 5. oktober 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Ja. nei det blir ikke helt riktig, fordi hadde man skrevet RPG så hadde det helt sikkert blitt fundet. Det er helt sykt hvor mye peng som blir pumpet inn i RPG spill på kickstarter. Bare at folk ikke tør å gamble på noe annet, og dette er bare litt peng i motsettning til hvor mye det generelt sett blir backet på andre prosjekter. Endret 7. oktober 2014 av MassEffect Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) https://www.kickstarter.com/projects/2049430629/flagship-space-strategy-from-a-first-person-perspe/posts Endret 12. oktober 2014 av PgUp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå