Caroline. Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hei, er ny her og lurer på om noen kan hjelpe meg litt. Har en Toyota Carina 2 (1,6 l aut), 1985 mod og har nylig kjøpt en Corolla 1,6 Xli (1992 mod,manu). Hva av deler fra min Carina kan jeg bruke på Corolla`en? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Varseltrekanten Jeg er usikker. Det som ser ut til å passe om hverandre I guess. Jeg hadde vel prøvd å kryss sjekke med delenummer på Mekonomen for å se om f.eks en bremseskive, eksospotte osv kan passe. Jeg tviler. Radiator kan fort passe med litt mcgyver. Batteri, felger. Masse 30år gammelt skrot som bare ligger i veien før du kaster det Lenke til kommentar
Caroline. Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Noen andre som vet? Varseltrekanten er vel strengt tatt ikke en bildel, men nødvendig tilbehør Men takk for svar allikevel :-) Er klar over at jeg kan bruke dynamo, batteri, startmotor og dekk samt felger. Men det hadde vært veldig greit å fått vite om det er noe mer som kan anvendes før den gamle trofaste Carinen havner på knoksen. Lenke til kommentar
Caroline. Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Ingen?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå