Mgut Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nå er det på tide at jeg kjøper ny ''gaming mouse'' så jeg lurer hvilken jeg skal velgehttps://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1451928&su=8F1FA0C8-0A13-447F-800D-B89039EE7302Her er noen av disse jeg liker veldig godt, men andre anbefalinger tas gjerne imot.Min gamle mx518 begynner å fjuske litt, er ikke hele tiden den vil trykke, har hatt den siden sent 2006 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Må det være ei trådløs lasermus? Alle musene i linken din er lasermuser, og det var for meg litt skuffende å gå fra MX518 (optisk) til G700 (laser). Etter å ha hatt G700 et års tid var jeg lei av å måtte lade hele tiden og gikk over til Steelseries Sensei [RAW], men denne kunne heller ikke matche mine behov, noe Razer Deathadder 2013 derimot gjorde og fortsatt gjør. Har også en G400s liggende, men byggekvaliteten er elendig og musa sluttet å fungere etter cirka en dag. Basert på mine erfaringer med MX518 og G700 kan jeg anbefale G700s (samme som G700, ulikt design/mønster). Fin passform, pålitelig, god rekkevidde, gode knapper, det eneste jeg virkelig ikke var fornøyd med var batteritiden, som etter hvert ble dårligere, men dette er kanskje helt normalt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Razer Mamba er veldig bra, problemet er at den ikke har nok batteri til å brukes fra morgen til kveld. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 må være trådløs, men trenger ikke å være laser Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Når du skal kjøpe mus, velger du fra den listen her. Kjører selv FK, meget god. Tidligere hadde G400, også den god bare at knappene begynte å bli slitne. http://imgur.com/gallery/LFrp5aH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå