formannen Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Trenger nynorsk ordbok for Office XP... Noen som har det evt. har en link til nedlasting av ordbok.... HASTER! Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Lite populært her :smile: Lenke til kommentar
formannen Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 19:04, Ola PeK skrev:Lite populært her :smile: Hva som er lite populært med at jeg har engelsk OfficeXP? Til din informasjon er det ikke snakk om noe warez. Og Norsk/Nynorsk ordbok er ikke med i versjonen jeg har.... trenger det ikke før nå ... skal skrive sidemålsstil. HJELP MEG!!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Les her så ser du hva som hendte forrige gang. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 19:46, formannen skrev: Til din informasjon er det ikke snakk om noe warez. Og Norsk/Nynorsk ordbok er ikke med i versjonen jeg har.... Til din informasjon så definerer moderatorane her dette som uloveg ripping av ein del av eit produkt(XP norsk) for å auke verdien til eit anna produkt(XP engelsk) Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 ulovlig? Hadde du spurt om f.eks hvor du kunne f.eks betalt for noe sånt så kunne kanskje folk hjulpet deg. Men nedlastning er ulovlig! Lenke til kommentar
formannen Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 20:07, Ola PeK skrev: Quote: On 2002-02-20 19:46, formannen skrev: Til din informasjon er det ikke snakk om noe warez. Og Norsk/Nynorsk ordbok er ikke med i versjonen jeg har.... Til din informasjon så definerer moderatorane her dette som uloveg ripping av ein del av eit produkt(XP norsk) for å auke verdien til eit anna produkt(XP engelsk) Jeg mener dette er helt sykt. Jeg har jo betalt for programvaren. Men rett nok ikke for en norsk ordliste, men har det virkelig så mye å si? Det kan umulig reknes som warez. Det er jo ting som burde være gratis til nedlasting hos Microsoft, som en tjeneste til de som kjøper programvaren deres. De lar oss jo laste ned Maler og lignende. Vel har løst problemet mitt, hadde en gammel Office 2000 standard CD liggende. Men likevel... Kommer til å ta det opp med moderatoren som stengte den andre tråden (han går i klassen min). Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Ja, så klart, men MS har ikkje fått den posisjonen dei har i dag ved å gjere folk tenester :smile: Lenke til kommentar
formannen Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 20:26, CaSh skrev:ulovlig? Hadde du spurt om f.eks hvor du kunne f.eks betalt for noe sånt så kunne kanskje folk hjulpet deg. Men nedlastning er ulovlig! Du hører jo selv at det er helt absurd å betale for noe slikt. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Vet du hvor mye arbeid det ligger bak å lage f.eks. en norsk ordbok? Det er ikke lite! Ville ikke du ha hatt betalt for ditt arbeid? Forøvrig er det ikke MS selv som lager ordbøkene. De nordiske språkene tror jeg det er et finsk firma som lager. Hadde du kjøpt norsk Office, så hadde du fått med engelsk stævikåntrol. Men du har vel engelsk warez-versjon? :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 _uoffisiell_ ordbok, staroffice, denslags... ganske greit! -slettes ikke ulovlig det (med mindre det er ulovlig å installere et program som endrer registryen ) Lenke til kommentar
formannen Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 20:39, borre skrev:Men du har vel engelsk warez-versjon? :smile: Dessverre må jeg skuffe deg der... Det er kjøpt og betalt. Den har ikke norsk stavekontroll... Lenke til kommentar
formannen Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Vel, jeg fikk ordnet mitt problem, så jeg gidder ikke bry meg lenger. Takker (ikke) for alle svar... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå