Gå til innhold

HASTER: Ordbok i Office XP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-20 19:04, Ola PeK skrev:

Lite populært her :smile:

Hva som er lite populært med at jeg har engelsk OfficeXP? Til din informasjon er det ikke snakk om noe warez. Og Norsk/Nynorsk ordbok er ikke med i versjonen jeg har.... trenger det ikke før nå ... skal skrive sidemålsstil.

HJELP MEG!!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-20 19:46, formannen skrev:

Til din informasjon er det ikke snakk om noe warez. Og Norsk/Nynorsk ordbok er ikke med i versjonen jeg har....

Til din informasjon så definerer moderatorane her dette som uloveg ripping av ein del av eit produkt(XP norsk) for å auke verdien til eit anna produkt(XP engelsk)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-20 20:07, Ola PeK skrev:

Quote:

On 2002-02-20 19:46, formannen skrev:

Til din informasjon er det ikke snakk om noe warez. Og Norsk/Nynorsk ordbok er ikke med i versjonen jeg har....

Til din informasjon så definerer moderatorane her dette som uloveg ripping av ein del av eit produkt(XP norsk) for å auke verdien til eit anna produkt(XP engelsk)

Jeg mener dette er helt sykt. Jeg har jo betalt for programvaren. Men rett nok ikke for en norsk ordliste, men har det virkelig så mye å si? Det kan umulig reknes som warez. Det er jo ting som burde være gratis til nedlasting hos Microsoft, som en tjeneste til de som kjøper programvaren deres. De lar oss jo laste ned Maler og lignende.

Vel har løst problemet mitt, hadde en gammel Office 2000 standard CD liggende.

Men likevel...

Kommer til å ta det opp med moderatoren som stengte den andre tråden (han går i klassen min).

Lenke til kommentar

Vet du hvor mye arbeid det ligger bak å lage f.eks. en norsk ordbok? Det er ikke lite!

Ville ikke du ha hatt betalt for ditt arbeid? Forøvrig er det ikke MS selv som lager ordbøkene. De nordiske språkene tror jeg det er et finsk firma som lager. Hadde du kjøpt norsk Office, så hadde du fått med engelsk stævikåntrol. Men du har vel engelsk warez-versjon? :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...