Richard Larssen Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Captain Morgan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
FuglefotografSimon Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dette likte jeg! Lenke til kommentar
simplyjulius Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Strandet pirat. Artig ide. Lenke til kommentar
Richard Larssen Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Dette likte jeg! Tusen takk skal du ha. Det er en ide jeg har hatt lenge. Eneste jeg ikke er fornøyd med selv er at det skummer i flasken. Det er eplecidereddik som er oppi og jeg sprang litt fort med flasken i baggen for å rekke solnedgangen. note to self : ta med ekte rom neste gang Lenke til kommentar
Richard Larssen Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Strandet pirat. Artig ide. Takk for kommentar. Jeg tok mange bilder men det første ble det beste. Ikke lett når vannet tar flasken og stativ med jevne mellomrom Lenke til kommentar
simplyjulius Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dette likte jeg! Tusen takk skal du ha. Det er en ide jeg har hatt lenge. Eneste jeg ikke er fornøyd med selv er at det skummer i flasken. Det er eplecidereddik som er oppi og jeg sprang litt fort med flasken i baggen for å rekke solnedgangen. note to self : ta med ekte rom neste gang Ja, ser den og du legger nok mer merke til det enn andre. Fin lengde på eksponering. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Stilig og kreativt bilde av en strandet "Skipper" Lenke til kommentar
Thiis Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Like flott på Akam som på Flickr....tro om ikke kaptein Jack Sparrow snart rusler forbi og gleder seg over funnet av en flaske Captain Morgan....eplecidereddik er vel ikke hans favoritt, men som en fotografisk erstatning for de ekte varene gjør den jobben utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg