Gjest Slettet+513 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) -------------- OPPDATERING 15 Juni 2016 Nå skal resten av spillet oversettes. Prosjekt som jeg skal jobbe med i år. Sålangt er Interfacen nærmest ferdigstillelse ----------- ::::::UTDATERT::::::::::: Hei, jeg har oversatt interfacen til Skyrim til Norsk. Altså Hele Translation_ENGLISH.txt filen. Det neste er alle string filene, men det må dere vente på. "Ta Backup av filen dere erstatter i Skyrim/Data/Interface/ mappen" PS! Jeg har prøvd å holde meg unna The Sims Engelsk/Norsk og beholdt ord som ikke lett kan oversettes til norsk eller ville vært feil å gjøre. Om du laster ned filen, så bør du vite, at å starte ett nytt spill er ikke nødvendig for å bruke norsk interface. !!Oppdatering!!: 05/10/14 Flere feil rettet. !!Oppdatering!!: 06/10/14 Siste feil rettet! V 1.1 er utgitt. Mandag 13.10.14 V 1.2 - Rettet "Krim" til "Kriminalitet" OPPDATERING 15/06/2016 Her er min progresjon ved 15 juni 2016. Startet på hovedspillet. Endret 15. juni 2016 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) "bump" Noen som vet om et programm eller lignende som er bedre egnet til å redigere filen? Husk at det er ikke et ferdig produkt ennå. Det er en Alfa versjon. *Sitter med skriveblokk og noterer meg feilene og prøver så godt jeg kan å rette dem* Tenkte å begi meg utpå undertekst delen av skyrim etter interface delen. Endret 4. oktober 2014 av Slettet+513 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Prøv å spør på Nexus forumet, større sjanse for at du får svar der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Prøv å spør på Nexus forumet, større sjanse for at du får svar der. takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) "BUMP" Oppdatering: Tråden er fornyet og oppdatert. Endret 4. oktober 2014 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Nice, ser ut som om du har gjort en god jobb! Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Hvordan går det med undertekst delen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Dessverre er ikke det å oversette Skyrim noen enkel jobb. Så er ikke kommet lenger enn interfacen. Desverre mangler noen av linjene i Orginal fila til intefacen. Fordi Bethesda ikke gjorde en god nok jobb der. Dessverre har jeg ikke tid til å oversette over hundre tusen linjer selv. Men om jeg var en del av en gruppe ville det nok vært enklere. Men det hadde ikke blitt 100% oversatt uansett pga blemmen de har gjort i interface fila. Håper Noen på forumet er villig til å utvikle modden litt til for å utvikle den videre. Til Skyrim Special Edition. Men for å oversette all tekst i spillet tror jeg noen bør bruke en auto dictionary translator med forhåndsvalgte ord å erstatte. Endret 13. juni 2016 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå