Bigthermal89 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hei sann.Tenker å oppgradere div komponenter som ram, hdd og cpu om det er mulig har undersøkt og det skal være mulig, men vil være sikkerMSi GE60 2OC Specs:intel i5-4200MNvidia GeForce GT 750M /2GB GDDR5DDR3L 6GB (4GB*1+2GB*1)Vil gjerne sette inn en mSATA og Bytte ut disken til en SSD.Kan få opptil 16 GB minne, som forsyner seg med 13,5 V og ikke mer.Skader ikke med litt mer info, takk Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Du skal ha mulighet til å oppgradere RAM samt legge inn en SSD feks i mSATA sporet, så kan du ha OSet på den og feks spill og film på HDD. Å det er ikke 13.5V, men 1.35V. Husk å sjekk hvor stor hastighet du kan ha, 1600MHz? kanskje raskere også? Dette står som regel på sidene du bestiller fra. 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Husk du sikkert er låst til DDR3L brikker. Ser ikke så veldig vanskelig ut. Prosessoren er som regel ikke lønnsomt å oppgradere, hvis du ikke vurder brukt. Endret 2. oktober 2014 av LMH1 1 Lenke til kommentar
Bigthermal89 Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 "Å det er ikke 13.5V, men 1.35V" Hehe ja jeg bommet litt der, 1.35 V er riktig!Hmm kan oppgradere minne, med kanskje 2x 8gb -1866mhz.Ja, økonomisksett så er det ikke så lønnsomt.Men jeg burde vel kunne kjøre flere programmer samtidig og forbedre ytelsen, med tanke på litt heavy-duty spill osv. Men takk for svar ! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Om du ser at PCen er bedre vet jeg ikke, men trur det når du holde på i tunge programmer. Men SSD er must, feks sette i en mSATA sporet? Kjøp deg minst 240GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå