DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ren 4-4-2 altså? Eller en mer 4-2-2-2? Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ren 4-4-2 altså? Eller en mer 4-2-2-2? 4-2-2-2 Har også variert med 4-2-3-1 mot tøffere motstand for å kontrollere midtbanen Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Å score mål er det minste problemet i spillet (enda), så der er det virkelig ikke mye kred å få. Si ifra om du bare slipper inn 20 mål i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Er ikke ute etter 'cred', men si gjerne ifra når spissen din putter 38 på 38 i PL Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Oxlade-Chamberlain scorte nettopp for meg, men det ble avblåst for hands mot motstanderen, inne i boksen. Oooook? Enten skal jeg ha målet, eller så er det straffe, vel?! EDIT: I følge kamprapporten står det at jeg scorte, men så ble det dømt indirekte frispark... Det ble det ikke, det ble utspill fra keeper. Nå skjønner jeg ingenting. Bug rapporteres til SI! Edit 2: Når jeg ser nærmere på det, så er det faktisk Chamberlain som handser... Rart når rapporten sier indirekte frispark og alt? Jaja, jeg vant så det er ikke såå nøye men! Endret 30. oktober 2014 av MartinF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 4-2-2-2 funker jo bra! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hvilke lag- og spillerinstrukser bruker dere på 4-2-2-2? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 United: Keeper Full backs med automatic Central defender - én med stopper og en med cover Central midfielder med defend Roaming playmaker med support Raumdeuter på venstre ving Advanced playmaker med support / vinger support høyre ving Poacher og Complete forward på topp. Innstrukser: Direct passes, play ball into box, play out of defence, run at defence, push higher up, close down more, offside trap, prevent short gk distribution, higher tempo, more expressive Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Spilte akkurat kamp mot Swansea. I første omgang pådrar Herrera seg en skade og må byttes. Inn kommer Blind. Og like etter at andre omgang starter så skader han seg og må byttes.... Et kvarter senere tenker Falcao at han plutselig skal ta en random tofots-takling midt på Swanseas egen halvdel. Han blir belønnet med rødt kort. Slo av spillet og PCen med en eneste gang for dens egen sikkerhet. Venter bare på neste oppdatering nå. Endret 30. oktober 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Fickledick Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Har lenge slitt med å holde nullen, men i min femte sesong bestemte jeg meg for å sette backene som defensiv og en i midten som stopper og den andre som oppdekker. Etter dette holder jeg nullen i betydelig flere kamper... Det virker også som at de defensive backene fortsatt bidrar greit oppover, da de fortsatt scorer ett og annet mål, samt assister. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Sounds about right... Endret 1. november 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Likte bedre Wenger sin, 3. nederst der! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg er ferdig med denne betaen. Makan til søppel skal man lete lenge etter: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hadde den samme nå nettopp. Bare at ballen gikk enda saktere og De Gea traff ikke ballen engang. Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Det er ein beta, litt rusk må mann rekne med. Selv er eg glad for å få spille allerede no! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Problemet mitt er ikke med sånne enkeltsituasjoner, men at hele kampmotoren er bøtte. Og det etter at de har en dokumentar hvor de skryter hemningsløst over den nye kampmotoren, med realistiske bevegelser og alt... Dette er hands down den klart dårligste kampmotoren de har levert imo. Lenke til kommentar
jaadbrann Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Er dette det mest forutsigbare FM gjennom tidene mon tro? Mål på innlegg og retur går igjen hele tiden. Kan ikke bare være hos meg dette skjer? Er i november nå og tror ikke jeg har sluppet inn mål på andre måter enn innlegg. Har satt backer til defensiv, men hjelper ingenting. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Tror ikke dere to fikk med dere posten til albions. Det er en beta dere spiller. Post feedbacken deres på forumet til SI, vent med å spille til 7. november, eller holl sjeft. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Noen som vet om det er mulig å oppdrive editor foreløpig? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Bruker som regel betaen bare til å bli kjent med det nye spillet. Starter sjeldent min ordentlige save for full release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå