mafsa Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Begynner å gå opp for meg hvorfor du sliter med å vinne CL. Hvilket år er du i? Åh, hvorfor? Jeg er kommet til 2020/21 sesongen. Når du ikke kjøper noe. Er Twente selv er vel i 2020 og har to CL-seire back 2 back. Kom forresten til CL-finale forrige sesong hvor jeg tapte.. Er i 21/22 nå..Tror det går dårligere denne sesongen though..Kun fått inn Bakkali.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Spiller med Partizan, er i min sesong nr. 2, er i Champions League i gruppe med Schalke, Everton og Zenit. Man kan vel trygt si at laget ikke er helt klar for Europa når kampene så langt har endt med 6-1 og 9-2 tap.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Kom forresten til CL-finale forrige sesong hvor jeg tapte.. Er i 21/22 nå..Tror det går dårligere denne sesongen though..Kun fått inn Bakkali.. Få se laget ditt da. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Kom forresten til CL-finale forrige sesong hvor jeg tapte.. Er i 21/22 nå..Tror det går dårligere denne sesongen though..Kun fått inn Bakkali.. Få se laget ditt da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Mulig å få screens av spillerne og? EDIT: For å slippe sykt mye bilder kan det være en idé å lage en bildemappe på imgur.com og linke her. Endret 30. mai 2015 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Tips til spillere som er gratis/tilgjengelige for utlån til en klubb i Oddsenligaen? Spiller med Asker, og økonomien er stram for å si det mildt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Klasse at du spiller Asker. Nådde CL-finale med dem på FM14. Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Spilte selv for Asker forhenværende sesong, før kneskader satte stopper for "karrieren". Spennende og selv spille med flere av guttene jeg kjenner godt. Slo Holmen i første byderby Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Spilte selv for Asker forhenværende sesong, før kneskader satte stopper for "karrieren". Spennende og selv spille med flere av guttene jeg kjenner godt. Slo Holmen i første byderby Viktig. Har selv gått i klasse med Bøe. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Mulig å få screens av spillerne og? EDIT: For å slippe sykt mye bilder kan det være en idé å lage en bildemappe på imgur.com og linke her. Skal se om jeg får tatt de nå. Vært opptatt i det siste med eksamenslesing til fredagen. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Mulig å få screens av spillerne og? EDIT: For å slippe sykt mye bilder kan det være en idé å lage en bildemappe på imgur.com og linke her. https://www.dropbox.com/sh/sqf9u9s7vb49uhw/AADMN4j2c4Ebd6RPYC9LFEkVa?dl=0 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Mulig å få screens av spillerne og? EDIT: For å slippe sykt mye bilder kan det være en idé å lage en bildemappe på imgur.com og linke her. https://www.dropbox.com/sh/sqf9u9s7vb49uhw/AADMN4j2c4Ebd6RPYC9LFEkVa?dl=0 Liker spissene dine. Ser og at du går masse nederlandsk. Her er mitt lag: http://imgur.com/a/HNFaS Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Var noen drøye talenter på deg oO Mulig å få screens av spillerne og? EDIT: For å slippe sykt mye bilder kan det være en idé å lage en bildemappe på imgur.com og linke her. https://www.dropbox.com/sh/sqf9u9s7vb49uhw/AADMN4j2c4Ebd6RPYC9LFEkVa?dl=0 Liker spissene dine. Ser og at du går masse nederlandsk. Her er mitt lag: http://imgur.com/a/HNFaS Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Var noen drøye talenter på deg oO Gjelder å bruke litt penger også. Lex de Ridder og Vermeer er fra eget akademi. Lenke til kommentar
Clöben Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Opprykk til Adecco med Asker. Stram økonomi og underskudd hele sesongen, men spillerne leverte i en utrolig tett toppkamp. Armin Sistek toppscorer med 19 pinner Lenke til kommentar
uggy Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Mange av dere som bryr dere om trenerene? Er det noe vitsi å få 5 stjerner på alle? Eller gir det minimalt med fremgang på statsene til spillerene? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Gir opp dette spillet. Får ikke til. Siste match endte med skuddstatistikken 35-9, og det var ikke jeg som hadde 35... I en annen match var kampbildet omtrent motsatt og jeg som dominerte stort. Jeg brukte samme taktikken, så jeg vet da fader.. Mulig jeg bør bytte taktikk ut fra motstander, men jeg har ikke spillerstall eller økonomi til å kunne dekke opp flere helt forskjellige taktikker. Neh. Not for me. Endret 4. juni 2015 av :utakt Lenke til kommentar
serber33 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Noen som har prøvd én midtstopper? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Tipper han mener en formasjon med bare én midtstopper. Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå