DJ_Dark Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Tror jeg hadde en 17 skudd blokkert. Samt keeperen deres spiller til 8,7. Dårlig spøk. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Har mista motivasjon til å spille, noen tips til lag? Ikke PL. Der jeg kan vinne serien innen 3-4 sesonger feks. Velg et lag på nest øverste nive i enten Tyskland eller Spania. Da har du en del utfordringer. England er veldig enkelt fordi man får så sykt mye penger i TV-rettigheter, så selv om man er et av de dårligere lagene i Premier League, så rutter man med utrolig mye penger. Endret 23. april 2015 av Shi 1 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Spiller med United å er i 2.sesongen har 89+ i målfoskjell :O leder serien soleklart etter 29runder å treng bare 1 seier til for å ta mitt 2.strake ligagull Cavani og Depay har skåret totalt 73mål i serien å det i sin første sesong i United Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Får feil og spillet krasjer hver eneste gang jeg trykker neste nå. Nok nå.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Alltid ha rullerende saves som saver ofte. Da kan du gå tilbake på en av de andre og komme deg forbi problemet. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Har mista motivasjon til å spille, noen tips til lag? Ikke PL. Der jeg kan vinne serien innen 3-4 sesonger feks. Norwich er et spennede lag! Mange talenter. Litt lei av England, men gir Norwich et forsøk takk. Er et lag med mye potensial ihvertfall Men penger er det vel mindre av.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Er i England da. Én sesong og man får ørten mill i rettigheter og alt det der. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Sliter med ustabil form på laget mitt. Kan gå fra å vinne 6-0 til å tape 3-0. Går veldig i bølger. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Lucky_lf Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Kan melde om at thorgen hazard foreløpig ikke leverer helt som forventet i fullham championship. Bruker han som trequarista, men lurer på om jeg får aktivert han bedre som den kreative drivkraften jeg ønsker at alt skal gå igjennom om jeg bruker han som fremskutt playmaker. Noen som vet om det kan stemme? Han har bare vært i klubben 1,5 måneder. Kanskje det tar lang tid for nye innkjøp å spille seg inn? Ellers har det akkurat løsnet for den nye spissen richario zivkovich. 4 kamper uten mål før han akkurat puttet 4 mot Bolton. Bruker han som ensom måltid. Ser på diverse forum at han kan bli sykt bra. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 hahah lool , 3 kamper igjen av sesongen, møter på DERBY, har ikke tapt til nå i sesongen, selvfølgelig kom den nå(nå skal det sies jeg stilte med ett "b-.lag" men de pleier å ha god kontroll, hadde 30 sjanser, de hadde 5, 2 på mål, dn ene gikk selvfølgelig inn 2 min før slutt, invincibles drømmen ble knust Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Begynte karriere som Wolves-manager, men hvorfor er alle bortsett fra et par spillere "uekte"? Gjelder også de store ligaene. Nesten ikke en kjeft jeg har hørt om i Arsenal f.eks. Data-laget spillere altså. Eneste jeg har lastet og prøvd av mods er: FM15 Transfer & Data Update Packs by pr0 Fatter det ikke, aldri skjedd før... En snill sjel som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Har du fått trykt på "bruk ekte/uekte spillere" på det bildet der du velger ligaer når du starter nytt spill? Tror det er en sånn knapp der. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) "Bruk falske spillere eller ansatte" er IKKE huka av.. edit: funket da jeg fjernet transfer & data update pakken... Endret 5. mai 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Hva er det folk setter lage til å trene i pre season når dei starter en save? Både grunnleggende trening? Kampforbredelser? også om man velger mer eller mindre kamptrening? Lenke til kommentar
Shi Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 HALLO I LUKEN DA!!! Ser ikke helt bruken for han. Altfor dårlig descisions og flair til å være en playmaker. For dårlig defensivt som en ren defensiv midtbanespiller. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Poenget er vel det at han er 17.. God tid på å utvikle seg da, og svært gode stats for en 17-åring. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Poenget er vel det at han er 17.. God tid på å utvikle seg da, og svært gode stats for en 17-åring. Poenget er vel det at han er 17.. God tid på å utvikle seg da, og svært gode stats for en 17-åring. God tid, men mest sannsynligvis ikke så mye han kan utvikle seg heller. Min erfaring med supertalenter er at de blir tidlig nesten ferdig utviklet. Endret 10. mai 2015 av Shi Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Min island save puffer å går. Klarte å kvalifisere meg til CL gruppespill denne sesongen. Gikk fra -1mill til +65 mill hehe. Sliter med å beholde spillere da, men bruker den gamle Rosenborg taktikken, henter alt av talent i ligaen til meg xD Edit: Del Pieeroooo, assistent ^^, han spilte fortsatt i India, men ville ikke ha spiller kontrakt for meg Endret 11. mai 2015 av Syncz Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Selge for 417,5 millioner til City? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå