Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart 46 kamper uten tap i alle turneringer sammenlagt til nå! 83(!) i ligaen uten tap, damn! Ganske stolt av det  :p

Spiller 4231 bred. x11

De Gea

Stones(automatisk) Jones(midtstopper Marquinhos(midtstopper) Alaba(automatisk

Ruben Neves/Wanyama(Bvm) Koke(indreløper)

Januzaj/Di Maria(brytende spiss) Mata/Ødegaard(FP) Neymar(RMD)

Falcao(Fremskutt spiss) 

Varierer med ungutter på topp, vb og vingene(har fm produkter(reagens?) som backup på de plassene. 

Følte bare for å skryte litt, siden ingen av kompisene mine eller dama spiller FM og faktisk skjønner noe  :p

Deilig at Twente slo Madrid, også i 2017 allerede!

Lenke til kommentar

Måtte ut med 110 mill nok. Er litt redd jeg ble overivrig når jeg så han var villig til å komme. Han blir ihvertfall den desidert dyreste og forhåpentligvis beste spilleren i stallen. Forhåpentligvis en som kan dra meg opp i premier league og gjøre nytte for seg noen sesonger der.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt alle FM siden det het CM i 1992. Denne versjonen er forsåvidt ok, men jeg synes kanskje at transfermarkedet er mye tregere og kjedeligere denne gangen. Uansett hvem jeg er så er det nesten umulig å signe unge spillere rimelig. Selv relativt små klubber krever helt avsindige summer eller sier nei uansett. Da stopper liksom hele greia opp. Flere som har erfaringer med det i denne versjonen?=

Lenke til kommentar

Irriterende å spille med "mindre" lag. Holder på med PSV, vunnet ligaen to år på rad, cup i andre sesong og kommer videre i CL, men spillere vil fortsatt dra derfra. Bruma, Arias, Willems, Maher, Depay er alle vekke fordi de ville til større lag -_-

Lenke til kommentar

Irriterende å spille med "mindre" lag. Holder på med PSV, vunnet ligaen to år på rad, cup i andre sesong og kommer videre i CL, men spillere vil fortsatt dra derfra. Bruma, Arias, Willems, Maher, Depay er alle vekke fordi de ville til større lag -_-

Kjøpte like gjerne Maher til meg på Twente-saven min. Hele greia er å få flere lag fra NL til å gjøre det bra i Europa. Da vil ligaen stige på ratingen og spillerne vil bli.

Lenke til kommentar

Kjøpte like gjerne Maher til meg på Twente-saven min. Hele greia er å få flere lag fra NL til å gjøre det bra i Europa. Da vil ligaen stige på ratingen og spillerne vil bli.

Det var det da.. :p Du husker ikke hvor jeg kan sjekke ryktet til ligaen osv?

Lenke til kommentar

Det var det da.. :p Du husker ikke hvor jeg kan sjekke ryktet til ligaen osv?

Inne på hovedsiden for ligaen er det en graf som viser hvor du ligger og antall stjerner ligaen har.

Lenke til kommentar

Har mista motivasjon til å spille, noen tips til lag? Ikke PL. Der jeg kan vinne serien innen 3-4 sesonger feks.

Norwich er et spennede lag! Mange talenter.

Litt lei av England, men gir Norwich et forsøk  :) takk.

Endret av PrettyBoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...