Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hva er deres lengste rekke uten tap her inne da?  Selv så nærmer jeg meg nå her snart 30 kamper uten tap, med bare tre uavgjorte kamper så langt og ett tap i starten av serien.Er nå i Mars 2017 og leder Serie A greit etter planen med Juventus på andre plass.

Her er noen bilder av stallen, taktikken og serie profilen så langt :) 

post-55687-0-96650500-1427574593_thumb.ppost-55687-0-06126000-1427574606_thumb.ppost-55687-0-33139700-1427574724_thumb.ppost-55687-0-55849400-1427574733_thumb.p

Jeg startet jo med AS Monaco og ble der i litt over en sesong. Vant den ene cupen og havnet på andre plass i ligaen men, det begynte og gå litt dårligere i andre sesongen. Mye stagnering som gjorde at jeg havnet en del bak på med tanke på seriegull osv...  Så når vi kom til Desember fikk jeg ett forespørsel fra Napoli/jobb intervju og seinere ett tilbud fra dem som jeg da takket ja til. Benitez hadde nylig fått sparken etter en rekke dårlige resultater... Få tap egentlig men, utrolig mange uavgjorte kamper.. Mener de lå nede på rundt 14-16 plass når jeg tok over klubben.  Men jeg klarte med gode odds og få dem opp til tredje plass i serien og sikret meg dermed kvalifisering til CL :D  

Så, så langt går det meget bra med Napoli, eneste jeg savner litt var alle pengene jeg hadde i Monaco, da de ja meg ett mye større transfer budsjett en det jeg fikk hos Napoli :p Fikk vel rundt 16 millioner £ og handle for. Mener jeg fikk mellom 30-40 millioner £ i Monaco ;) 

post-55687-0-96650500-1427574593_thumb.png

post-55687-0-06126000-1427574606_thumb.png

post-55687-0-33139700-1427574724_thumb.png

post-55687-0-55849400-1427574733_thumb.png

Lenke til kommentar

No er eg kommet til den vanskelige posisjonen med og bestemma meg får ka eg vill gjer vidare på FM... kommet til 2026, vunnet alt i England og Europa med Forest og vunnet alt i Tyskland og Europa med Bayern. Så er vanskelig valg om prøva noke nytt eller ny kontrakt med Bayern, har jo Dortmund i Tyskland som gjir litt utfordring sio dei og har veldig bra lag(uansett om dei slitte med og prestera i CL)

Problemet mit er att mine sava blir ofta ødelagt av att skifte lag, så like eg meg ikkje der så blir eg lei, så ny save.. Og eg er så lei av dei første sesongane så håpper på og fortsetta på denna saven i flere sesonga te.

Så noken tips te ka dåkke ville gjort?...

Lenke til kommentar

Jo, men einaste landslag som friste litt er eigentlig Tyskland, og dei har eg selfølgelig glømt og gjort ekta før starte saven... Har hatt tilbud av England, Frankrike og Spania siste sesongane, men dei frista aldri noke spessielt. Men får sjå, er i Februar 2026 no i min siste sesong av kontrakten med Bayern...

Lenke til kommentar

Jo, men einaste landslag som friste litt er eigentlig Tyskland, og dei har eg selfølgelig glømt og gjort ekta før starte saven... Har hatt tilbud av England, Frankrike og Spania siste sesongane, men dei frista aldri noke spessielt. Men får sjå, er i Februar 2026 no i min siste sesong av kontrakten med Bayern...

Dra til Laliga?
Lenke til kommentar

Så hva er deres lengste rekke uten tap her inne da?  Selv så nærmer jeg meg nå her snart 30 kamper uten tap, med bare tre uavgjorte kamper så langt og ett tap i starten av serien.Er nå i Mars 2017 og leder Serie A greit etter planen med Juventus på andre plass.

Står med 48 kamper uten tap. Holder på med Milan i år 2023. :)

Lenke til kommentar

Jeg er vel på 78 kamper uten tap med Manchester United, er kommet til 2020.

Starta uten jobb, tok over Godset da Nielsen fikk sparken etter mange dårlige resultater. Godset lå faktisk desidert sist i ligaen. Klarte å overleve første sesong, henta noen gratis spillere og vips, i min første hele sesong vant jeg ligaen. Vant også ligaen 2året, før jeg gikk til Milan rett etter TL sesongen i desember. Fikk de fra 12plass til 3plass og kvalifisert til CL, vant også EL. Var egentlig fornøyd der, men da LvG la opp måtte jeg jo søke på mitt kjære United! Fikk jobben, og vunnet ligaen begge sesongene jeg har vært der. 

Kjøpte Neymar for 1milliard før første sesong, og angrer ikke 1sekund! Har vært helt konge for meg. Spiller i 4231, med Neymar, Mata og Di Maria bak Falcao :) Blir mål av det!  :wee:

De 78 kampene er da selvsagt i PL! Røyk i finalen mot Juve i CL første sesong, men vant andre sesong. Halveis i 3 sesong, ligger likt med LFC med en kamp mindre spilt. Også vunnet Skjolde2 gang, Fa cupen1 gang og licagupen 1 gang. 

Du kan angre litt på at du forlot Monaco, med tanke på overgansbudsjett, men artig å prøve seg i ny klubb vil jeg tro  :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har en save jeg kan gå tilbake til hvis jeg vil fortsette i Monaco :p Men jeg liker meg i Napoli, har vært i Napoli tidligere også :) 

Men ja jeg vant serien og cupen i min første hele sesong med Napoli men, tapte stort i semifinalen i CL mot Barcelona :p Men slo ut Chelsea tidligere(de var regjerende mestre forresten) :D 

Lenke til kommentar

Men ja jeg vant serien og cupen i min første hele sesong med Napoli men, tapte stort i semifinalen i CL mot Barcelona :p Men slo ut Chelsea tidligere(de var regjerende mestre forresten) :D

Nice! Det som er positivt med tapet er jo at du har noe å jobbe mot  :)

Merker at det er litt kjedelig å ha vunnet alt så tidlig. Samtidig har jeg en lei tedens med å tulle det til, og ikke være så overlegen sesongen etter som jeg tror jeg skal være. Ender opp med å kjøpe for mange talenter, ikke ta motstanderne så seriøs, og kanskje tape. Vært sånn siden jeg startet med FM08. Tror jeg har lært av mine feil nå. Brukt litt mange talenter denne sesongen, men funket greit til nå. Sjanser ikke mot storlag ihvertall  :p

Lenke til kommentar

er oppe i smått utrolige 54 i alle turneringer med liverpool, 30 i ligaen, nærmest tap var faktisk mot derby hjemme da jeg måtte ty til en sen utligning i 93 minutt, og så chelsea da som jeg da rett og slett ikke scorte på men som ei heller scorte på meg ^^

har ett veldig godt dekket lag, eneste er vel endel av unguttene jeg må slippe innpå av og til som ikke helt er på nivået med de faste på a-laget, men de fleste funker :)

Må erstatte mignolet i 2018, noen anbefalinger? kontrakten går ut og han vil andre utfordringer så jeg gir slipp på han som har vært ellers så vanvittig solid ^^

Lenke til kommentar

Ronaldo who!? Jeg tar Memphis Depay any day! Jeg har aldri hatt han på spillet før, men fikk han til Hertha Berlin 6. sesongen. For et beist! 39 mål på 39 starter første sesongen og 15 på 11 denne sesongen så langt.

post-109180-0-55790200-1428329707_thumb.jpg

post-109180-0-11760300-1428329846_thumb.jpg

Endret av dredg
Lenke til kommentar

Ronaldo who!? Jeg tar Memphis Depay any day! Jeg har aldri hatt han på spillet før, men fikk han til Hertha Berlin 6. sesongen. For et beist! 39 mål på 39 starter første sesongen og 15 på 11 denne sesongen så langt.

attachicon.gif5 mål.jpg

attachicon.gifmemphis karriere.jpg

jah depay er episk deilig , har han selv, men scorer ikke like mye mål som deg men jeg har en svær stall som krever mye rullering så han får ikke alltid spilletid hver uke, jævla vanskelig å velge hvem som skal spille av og til :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

neeei unbeaten streaken min stoppet på 61 kamper i alle turneringer mot ståle solbakkens chelsea i ligacup finalen :( surt, ett billig straffespark og en solskjærish scoring av oscar på slutten gjorde at jeg "mirakuløst" tapte, forrige tapet mitt var også naturligvis mot ståle solbakken og chelsea :(

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Eg tok ny 1års kontrakt med Bayern og er no i 2027. Vant serie, cup og europa supercup sist sesong men første dårlige CL når røyk i 1utslagsrunde. Så no er spørsmålet ny kontrakt med Bayern igjen og ta igjen Guardiola på hall of fame(verden) eller ny utfordring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...